28 september 2018 om 00:00
iBOOD

Toolwelle Gereedschap

Toolwelle Gereedschap
Altijd klaar om te klussen!

Met dit gereedschap van Toolwelle heb je alles in huis om te klussen. Neem snel een kijkje en ontdek wat jij nog mist.

28 september 2018 om 10:48
Mich22 Gebruiker

Gebruik deze set veel waarbij vooral de 72 tands ratel me erg goed bevalt.

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:26
dahmoose Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dit is een ander merk.

Beantwoorden

28 september 2018 om 12:35
Machoboy Gebruiker

Ik had de mini schroevendraaier set gekocht bij een hunt met de bedoeling kleine schroevendraaiers te hebben om de tussenstukken van een horlogepolsbandje aan te kunnen passen. Blijkt dat deze schroevendraaiers te groot zijn voor deze schroeven. Miskoop geweest.

Beantwoorden

29 september 2018 om 11:42
JazzySOB Gebruiker

Kun je met deze set ook het aanhaalmoment instellen, dus zit er een momentsleutel bij?

Beantwoorden

29 september 2018 om 16:16
Moderator Jasper Moderator

Dag JazzySOB,

Voor zover ik kan zien, zit hier geen momentsleutel bij. Ik ga het voor de zekerheid nog navragen, maar verwacht hier pas na het weekend antwoord op te krijgen. Mogelijks kan iemand anders op het forum een antwoord geven op jouw vraag.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.