21 september 2018 om 09:39
iBOOD
2 LIF

Zelfklevend, dus geen lijmresten :)

Houd je van licht in de kamer, maar houd je er niet van dat Jan en alle man bij je naar binnen kijkt? Dan is dit statische raamdecoratiefolie ideaal. Plak het eenvoudig op het keukenraam, op het glas van de voordeur, op het raam van de woonkamer of op de glazen douchedeur / -cabine. Of decoreer de kastdeurtjes of zelfs een hele etalage (als je die hebt).

21 september 2018 om 09:44
Admin iBOOD Admin

Gedurende de dag is er een Product Expert aanwezig. Deze is te herkennen aan zijn unieke avatar en de naam 2 Lif Expert.

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:13
flexz Gebruiker

Zijn de afmetingen lengte x breedte? Dus voor strepen op bredere ruit meerdere banen knippen? Andere afmetingen waarom is 90 net zo duur, is deze dan minder lang?

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:39
Official Product Expert 2 Lif Expert Official Product Expert

Klopt het is lengte x breedte.

Achterkant van de statische folie zit geen papier met afmetingen alleen een transparante bescherm folie.

Beantwoorden

21 september 2018 om 23:45
J-L Gebruiker

Kan de expert mij wellicht vertellen of de folie geschikt is om op HR++ ramen aan te brengen zonder kans op breuk?

(Er is ons verteld dat folie op HR ramen “not done” is omdat de warmte dan niet weg zou kunnen en hierdoor breuk in het glas kan onstaan).

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond J-L,

Ik weet niet of de expert nog langs zal komen, maar ik ga dit proberen te achterhalen.

#wordtvervolgd

Edited by: Niek

Beantwoorden

23 september 2018 om 00:20
maniac2003 Gebruiker

Zolang het geen folie is met zonwerende eigenschappen zou het goed moeten gaan wanneer de folie aan de buitenkant op het raam is geplakt. Is natuurlijk wel de vraag of deze folie tegen weersinvloeden bestand is.

Beantwoorden

23 september 2018 om 01:03
J-L Gebruiker

Dat is met vrijwel alle folie het geval, ik zou dan ook graag de folie aan de binnenzijde bevestigen.

Ik lees niets over wel/geen ww functie. En om het nu te gaan “testen” op mijn ramen in de erker (van plafond tot vloer) is me een beetje een te groot risico ????

Beantwoorden

22 september 2018 om 01:15
MrStock Gebruiker

Als je via de website kijkt en vervolgens op “Alle deals” klikt, zie je deze aanbiedingen niet…

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:19
Moderator Jelle Moderator

Omdat dit een aanbieding van gisteren was MrStock.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond MrStock,

Er gaat inderdaad iets niet helemaal goed. Via de DIY tab zie je de deals er wel bij staan en ze horen ook actief te zijn t/m 23 september. Vanaf het forum ontbreekt de knop ook. Ik ga dit even doorgeven zodat dit voor een eventuele volgende keer aangepast kan worden. Mocht je vanaf het forum naar de deals willen gaan klik hier voor NL en klik hier voor BE

Beantwoorden

23 september 2018 om 01:20
Koos.O Gebruiker

Folie op de binnenzijde plakken verhoogt de kans op thermische breuk. Het glas kan de warmte minder goed afvoeren. Bij HR ++ mag geen folie geplakt worden. Uw glasverzekering dekt geen breuk van ramen waar folie op zit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.