Is je eettafel dringend aan vervanging toe? Ben je op zoek naar massief beukenhout om zelf wat in elkaar te timmeren? Kies dan voor deze beukenhouten werkbladen van Innova. Wat je er ook mee doet, dankzij de warme uitstraling wordt het sowieso dé absolute eyecatcher in je huis!
Die eerste oplossing is inderdaad helemaal correct, JamesDaniel!
Je tweede vraag is erg lastig om met zekerheid te beantwoorden. Dit is afhankelijk van het hout (hoeveel zuigt hij op), maar ook van of je enkel de bovenkant van het blad in de olie wilt zetten of ook de kopse kanten en/of de onderkant van het blad. Waarschijnlijk heb je 2 (en mogelijk zelfs 3) lagen per kant nodig. Ik zou je willen adviseren om per plank zeker 2 potjes te kopen om redelijk zeker te zijn. Je komt dan uit op 4 potjes in totaal. Garanties kan ik nooit geven omdat elke soort hout anders kan reageren. Mocht je olie over houden, dan kun je deze uiteraard gebruiken als je het blad later nog eens gaat behandelen.
Check. De onderkant neem ik niet mee. Bedankt voor het advies!
Massief beukenhout.Kunnen deze bladen zelf ingekort worden (lengte of breedte)? Of gaat dat ten koste van de sterkte?
Inkorten is geen enkel probleem!
Hoe zwaar is ongeveer het blad van 80-160cm ?
Goedemorgen petergroothand,
Dit ga ik even voor je navragen.
Beuken weegt ca. 700 – 750 kg per m3 (afhankelijk van o.a. spint, vocht)
Volgt: 160 * 80 * 28 * 750 –> 25 à 27 kg.
Goed berekend inderdaad, het blad is 25 kg :-)
komt er nog meer voorraad van de 180×80cm variant?
Beste milanmohrs,
Ik ga het even voor je navragen,
Groet,
Jelle
Er komt helaas geen extra voorraad van deze werkbladen. Op is écht op!
Als men de olie tesamen met een werkblad bestelt moet men dan 2 X de verzendingskosten betalen?
Je kunt meerdere deals aanschaffen binnen dezelfde bestelling door na de 1e keuze op “Verder winkelen” te klikken in de winkelmand. Zo betaal je maar eenmaal verzendkosten over de gehele bestelling.
Ik heb 2 bladen van 160 x 80 besteld echter ben ik de olie vergeten (even nieuwe order plaatsen en andere annuleren).
Hoeveel olie moet ik voor 2 van deze bladen bestellen? Red ik het met 1 pot?
Ik hoor het graag!