19 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Steigerhouten Meubelen

Steigerhouten Meubelen
Wij kunnen het maken

Nou en of! Kies uit één van deze bouwpakketten uit deze Flash Sale en maak je eigen steigerhouten meubel. Het hout is nieuw en onbehandeld en het wordt ook nog eens gratis verzonden! Dus helmpie op, muziekje aan en timmeren maar!

19 juli 2018 om 07:32
Pluizel Gebruiker

Wat zijn de afmetingen?

Beantwoorden

19 juli 2018 om 09:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

De afmetingen staan bij de specificaties. Behalve bij de tafel, daar staan ze in de omschrijving :-)

Beantwoorden

19 juli 2018 om 08:11
drpsgk Gebruiker

Een trend die hopelijk zsm voorbij is….

Beantwoorden

19 juli 2018 om 08:22
jurgen323 Gebruiker

Want?

Beantwoorden

20 juli 2018 om 07:15
zakaro27 Gebruiker

Hij komt uit een dorp. Zegt genoeg.

Beantwoorden

20 juli 2018 om 08:06
drpsgk Gebruiker

Knap dat jij dat kan afleiden uit 1 zinnetje. Maar nee, kom niet uit een dorp….

Beantwoorden

19 juli 2018 om 09:51
HamuNaptra Gebruiker

Wat zijn de exacte voorbereidingen die al gedaan zijn?

- Ik neem aan dat er geen indicaties zijn aangeduid waar er geboord moet worden, dit moet nog zelf afgemeten worden?
- Zijn de nodige schroeven wel bijgeleverd?

Beantwoorden

19 juli 2018 om 10:06

Alle planken en balken zijn op maat gezaagd. De indicaties zijn niet aangegeven. Ik raad je aan om voor te boren voor je de schroeven er in zet, dit is nog niet gedaan.

Er worden goed verzinkte schroeven meegeleverd, net als een maattekening zodat je deze set goed in elkaar kunt zetten.

Beantwoorden

19 juli 2018 om 11:45
Altug Gebruiker

Hi,

What is weight of this table package?

Kind regards

Beantwoorden

19 juli 2018 om 12:54

I will ask this for you.

Beantwoorden

19 juli 2018 om 13:55

The exact weight of the package can differ as not every shelf has the same weight.

For the table it’s +- 55kg.

Beantwoorden

19 juli 2018 om 11:53
DurkaDurka Gebruiker

Voor een ieder die dit van plan is hou er rekening mee dat het geen kwestie van in elkaar boren is. Onbehandeld steigerhout moet eerst geschuurd worden, en gebeitst worden wat best een werkje is. Daarna kun je alles in elkaar boren en moet je zeker voorboren, anders splijt het hout. Daarna mag je alles nog een keer (licht) schuren en beitsen. Dus, veel succes! ;)

Beantwoorden

19 juli 2018 om 20:37
Zplus Gebruiker

Klopt planken zijn ontzettend ruw en om beetje glad te krijgen beb je zeker wel een ochtend aan het schuren. Zou netjes zijn als er foto van ruw product zou staan en niet compleet afgewerkt.

Beantwoorden

20 juli 2018 om 08:29
michiel2010 Gebruiker

Veel mensen vinden de ruwheid van steigerhout nou juist die robuustere uitstraling geven. Anders kun je net zo goed geschaafd vuren kopen.

Schuren en beitsen is niet noodzakelijk. Als je het het gladder wilt hebben en het hout moet langer meegaan, kún je het behandelen door te schuren en te beitsen.

Beantwoorden

20 juli 2018 om 15:55
Zplus Gebruiker

Redelijk onzin verhaal. Dit is geen steigerhout maar gewoon nieuwe planken met splinters van 1 tot 2 cm zoiets als de goedkoopste pallet. Kan ze bijna zien staan de partij ruwe hout. In elkaar zetten met handschoenen

Beantwoorden

19 juli 2018 om 12:09
Jer0nimo Gebruiker

vorige week deze tafel via http://www.xsteigerhout.nl gekocht…. zelfde prijs, zelfde foto’s??? Lijkt me geen aanbieding

Beantwoorden

19 juli 2018 om 12:53

Het grote verschil is dat je via die website nog eens € 39,95 verzendkosten betaalt. Daardoor ben je bij ons € 39,95 goedkoper uit!

Beantwoorden

19 juli 2018 om 20:39
Zplus Gebruiker

Klopt woon in Monster maar pakketten zitten goed in elkaar maar is onbehandeld vuren en je schuur je een ongeluk en dat met bandschuurmachine.

Beantwoorden

19 juli 2018 om 17:39
Fajardo Kim Gebruiker

Is deze tafel voor binnen of buiten?

Beantwoorden

20 juli 2018 om 08:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fajardo Kim,

Je kunt hem zowel buiten als binnen gebruiken.

Beantwoorden

20 juli 2018 om 15:59
Zplus Gebruiker

@Ibood misschien duidelijk aangeven dat het geen steigerhout is maar nieuw vuren met dezelfde maat als steigerhout.

Beantwoorden

20 juli 2018 om 17:16
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Zplus,

Zoals in de specificaties wordt aangegeven is het steigerhout. Waarom denk je dat het nieuw vuren is?

Beantwoorden

20 juli 2018 om 20:02
Zplus Gebruiker

Omdat ik aan de overkant woon van het bedrijf en de pakketten die iedere dag worden opgehaald voorbij zie komen.. Ik er zelf een tafel en 2 banken gehaald en weet dus precies waar ik het over heb.

Beantwoorden

20 juli 2018 om 20:04
Zplus Gebruiker

Ik zie dat het er toch maar is neergezet Nieuw onbehandeld steigerhout. Dit klopt beter.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 12:28
ducatim Gebruiker

Steigerhout is nooit behandeld… Steigerhout is hout van naaldbomen (planken) die gebruikt worden om steigers te maken.  Ze hebben soms een typische authentieke kleur omdat ze buiten lagen, in contact kwamen met cement, beton, …

Zplus idd terechte opmerking.  Ook een kenmerk waar je ECHT steigerhout kan aan herkennen is een ijzeren band die aangebracht wordt omdat het hout niet zou openscheuren.

Dit volledig ter info. Het is een mooie set bestaande uit dennenhout (daarom niet slecht voor deze meubeltjes) maar gebruikt de naam steigerhout niet te snel.  Ga ze maar eens kopen in de handel.  Ik vermoed ongeveer 5 euro per lopende meter.  Tegenover het bovenstaande gebruikte dennenhout… zal wel heel wat minder zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.