11 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Technaxx Security

Technaxx Security
Een veilig huis...

...een veilig gevoel. Met deze Technaxx producten houd jij je dierbaren en bezittingen - of het nu thuis of ergens anders is - helemaal veilig.

Van bewegingsdetectors tot IP-camera's, in deze Flash Sale tref je alles aan voor een veilig huis.

11 mei 2018 om 00:30
BjornR1989 Gebruiker

Bij de “Smart WiFi deurbel met camera” staat ergens in de specificaties “RS485″ tussengepropt.
Het is mij niet duidelijk hoe relevant het is want ethernet is niet RS485.
Gebruikt het een externe adapter en communiceert de camera met die adapter via RS485 of zit ik helemaal mis?
Kan het relais voor het deurslot op een andere locatie geplaatst worden (aparte module) of is het uitsluitend het relais intern?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 17:27
Moderator Tom Moderator

Dag BjornR1989

ik ben er niet zeker van hoe dit er tussen is gekomen.
In de duitse handleiding (www.technaxx.de/download/download.php?filename=4093.pdf) zie ik helemaal niets staan van RS485.
Aan de achterkant van de deurbel is een gewone UTP-aansluiting voorzien. Maar je kan ook gewoon over wifi.

Met vriendelijke groeten

Tom

Edited by: Lex

Link even kopieren in de browser. helaas werkt de link functie niet naar een pdf document.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 10:07
BjornR1989 Gebruiker

Ook in die handleiding staat vermeld dat er een RS485 aansluiting is maar verder gaat men er niet op in.
Wél heel duidelijk is dat Technaxx hun naam op een product van Dahua geplakt heeft.
Mogelijks kan de Dahua DEE1010B module op dit toestel van Technaxx aangesloten worden zoals ik eerder dacht.

Beantwoorden

11 mei 2018 om 00:54
joesoef Gebruiker

Betreft de deurbel met camera. Is het ONVIF protocol, de bel, externe bel te kiezen?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 17:31
Moderator Tom Moderator

Dag Joesoef

ik zie momenteel in de handleiding niets staan i.v.m. het ONVIF protocol.
Ook is Technaxx niet aangesloten als member bij ONVIF zelf. Dit kan je checken op hun website.

Ik vrees er dus voor!

Mvg

Tom

Beantwoorden

11 mei 2018 om 07:49
blackphoenix Gebruiker

Over de deurbel. Is deze compatible met Apple HomeKit? En is deze aan te sluiten op de bestaande deurbel? Zou handig zijn dat die ook wel gewoon af gaat als er gebeld wordt.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 07:43
jimmyvoskuil Gebruiker

Goede morgen,

Ik heb een vraag over de Wi-Fi bel. Kan die ook worden aangesloten op mijn domme bel nu (ding-dong) en kunnen er meerdere mensen tegelijk gebeld word worden op de app? Als er aangebeld wordt dat zowel ik als mijn vriendin kunnen opnemen en praten? Met vriendelijke groet, jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.