11 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Opruiming!

Opruiming!
Genoeg te doen toch?

Liggen er nog steeds klusjes te verstoffen? Een lijstje gemaakt met dingen die je te doen staan? Is er altijd wel een klus te klaren maar ontbeer je het juiste gereedschap? Nou, dat treft want deze Flash Sale barst uit zijn voegen met alles waar de doe-het-zelver blij van wordt. Van ladder tot elektrisch gereedschap richting bloembak en bovenfreestafel en nog veel meer tegen die bekende en oh zo geliefde iBOOD prijs! Maarrrr…

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 mei 2018 om 00:27
Kwalraet Gebruiker

Beste iBood

Kan u mij bevestigen of de Black&Decker trimmer + hegeschaar in aanmerking komen voor de actie die momenteel loopt bij Black&Decker : GRATIS EXTRA ACCUI BIJ AANKOOP VAN EEN LITHIUM-ION ACCUTUINMACHINE =

https://promo.deskservices.nl/nl-be/18-0082

Beantwoorden

11 mei 2018 om 01:02
Moderator Paul Moderator

Dit is de lijst met deelnemende actieproducten: 
https://promo.deskservices.nl/assets/files/368/3708.pdf

Doordat iBOOD een set van 2 producten aanbiedt zal deze set een andere EAN code hebben en vermoedelijk niet in aanmerking komen.

Beantwoorden

11 mei 2018 om 08:20
Master_xp Gebruiker

@iBOOD:

Geweldige deals allemaal weer, goed bezig! Vraag over zowel de Grohe mengkraan als de doucheset. Is één van deze deals nog met een hartafstand 120mm verkrijgbaar? In de specificatie van de doucheset worden zowel 120mm als 150mm genoemd. Hoor graag, bedankt alvast.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 11:04
Moderator Ruben Moderator

Beste Master_xp,

Sorry voor de late reactie. Op het plaatje met daarop de afmetingen wordt bij beide producten de hartafstand van 150 mm vermeld dus helaas is dat de enige maat die we hebben.

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:53
mmmpassoa Gebruiker

Welk type is de accu-grasmaaier van Wolf-Garten en heeft deze een mulching-functie?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 11:09

Beste mmmpassoa,

Het type is Li-Ion Power 34, als je dat bedoelt (als je iets anders bedoelt geef dan even aan wat precies dan kan ik je nog beter helpen) en deze heeft geen mulching functie voor zover ik kan zien.

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:11
marvinnl Gebruiker

Als ik de Trex tape in mijn winkelwagen leg, krijg ik de melding

Deze combinatie is uitverkocht!

Beantwoorden

12 mei 2018 om 11:18

Goedemorgen marvinnl,

Ik en Niek ervaren hetzelfde hoogst waarschijnlijk is hij dus ook echt uitverkocht

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

13 mei 2018 om 14:42
gigini Gebruiker

Beste,

Ik wil de code voor gratis verzending gebruiken die ik gisteren ontvangen heb, maar deze blijkt niet te werken ?

Deze geldt toch ook voor de opruiming ?

Groetjes,

Gert

Beantwoorden

13 mei 2018 om 19:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond gigini,

Wat vervelend dat de code niet werkt, die zou inderdaad gewoon moeten werken. Je kunt het beste even de mail met de code en een korte uitleg doorsturen naar webcare@ibood.nl. Zij zullen dit dan voor je oplossen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.