4 mei 2018 om 00:00
iBOOD

DIY Garage Sale

DIY Garage Sale
Van onze garage..

...naar jouw garage! In deze Flash Sale vindt je alles om jouw klusarsenaal aan te vullen of uit te breiden. Maar natuurlijk ook het een en ander voor in en rond het huis. Sla snel je slag, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

4 mei 2018 om 00:17
mmmmm Gebruiker

waarom kan ik maar 1 set van dit product kopen

3x Sylvania Sylstick Wit | LED | 4000 K

Beantwoorden

4 mei 2018 om 00:19
mmmmm Gebruiker

als ik 1 set bestel en winkel dan verder , wil ik weer dezelfde set bestellen maar gaat niet

Beantwoorden

4 mei 2018 om 00:24
Moderator Niek Moderator

Goedenacht mmmmm,

Dan gaat het waarschijnlijk om de laatsten en is hij bijna uitverkocht.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 00:34
Pirewiet Gebruiker

3x Paulmann Smart Bulb ik wou 4 sets maar veel te rap uitverkocht, indien zo snel uitverkocht of maar 1 of 2 sets in voorraad zet, verkoop ze dan niet.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 00:40
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Pirewiet,

Wat vervelend dat ze uitverkocht waren. Dit gaat om een opruiming en dan zijn er vaak maar kleine voorraden. Daarom staat deze tekst er ook altijd bij:

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 07:31
roelettee Gebruiker

Waarom kan ik maar 1 stoelbeschermer reserveren?

Beantwoorden

4 mei 2018 om 08:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen roelettee,

Dan zal het om een van de laatsten gaan en is hij bijna uitverkocht.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 15:54
euphorious Gebruiker

kunnen de 10x Osram LED Lamp | 2.8 W | GU5.3 gewoon in bestaande halogeenspotjes (nu oldskool 40watt lampen erin) geprikt worden? of  moet er dan een andere transformator bij?

en zijn ze dimbaar?

Beantwoorden

4 mei 2018 om 17:53
Ronald2805 Gebruiker

Je kan ze gewoon een op een vervangen, mits ze dezelfde (steek)fitting hebben. Ze zijn niet dimbaar.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 22:22
RobertR Gebruiker

Graag ook een keer Grohe inbouw sets????

Beantwoorden

4 mei 2018 om 22:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond RobertR,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt de inbouwset wel een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

5 mei 2018 om 01:31
eephje Gebruiker

Maaremmm… ik wil eigenlijk wel ff zeker weten of die Zonnecelspot | IP44 wel écht zonder kabel werkt. Dus gewoon stand-alone uit de doos halen, ophangen en aanzetten? Of werkt het toch anders….? Er word namelijk ook een kabellengte benoemt in de specs… confuses me a little bit…

Beantwoorden

5 mei 2018 om 20:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond eephje,

De Zonnecelspot werkt echt zonder kabel. Er zit wel een kabel aan waarmee je hem aan het stroom sneller kunt laden en een kabel voor het zonnepaneel.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 07:23
matchware Gebruiker

telt deze actie ook voor de B&D heggeschaar / grastrimmer?

https://promo.deskservices.nl/nl-be/18-0082

Beantwoorden

5 mei 2018 om 20:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond matchware,

Als ik naar de voorwaarden ga, staat dit type helaas niet in de lijst.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 19:33
erikenantoinette Gebruiker

Kunnen de led tubes in een gewone tl balk?

Hoe gaat dit met de starter?

Beantwoorden

6 mei 2018 om 14:15
programmasters Gebruiker

Normaal word een speciale starter voor leds meegeleverd die niet inwisselbaar is met een gewone tl/starter. Dus je vervangt de starter en tl tezamen. Deze led tubes kunnen enkel in een balk met elektromagnetische balast (herkenbaar aan de typische 50 hz zoem en/of je tl licht flikkert bij opstart). Echter, gaat ie direct aan zonder geflikker heb je een elektrische hoge frequentie balast en is naar mijn weten deze tl niet geschikt.

(bron: ben elektromechanisch ingenieur + ben zelf mijn tl lampen 1 per 1 aan het vervangen :) )

Beantwoorden

6 mei 2018 om 08:56
o_egtberts Gebruiker

De sylvana tubes zijn al drie dagen uitverkocht maar blijven verschijnen, zijn ze evht uitverkocht of zit er een foutje in de app? Grt Onno

Beantwoorden

6 mei 2018 om 16:36
Moderator Lex Moderator

Beste Onno,

Ik kan ze op de website niet meer vinden. dus ik ga er vanuit dat het een foutje is in de app.
Wat je kunt proberen is een keer de app opnieuw te installeren op je telefoon.

Gr, Lex

Beantwoorden

9 mei 2018 om 18:06
JoJa8 Gebruiker

gaan we weer, verzenden gaat weer eens niet lukken. hup alles van de 14e naar de 22e (waarschijnlijk)

Combi-levering draait alles weer eens in de soep, stuur dan alvast af wat er wel is Ibood. mega slechte service zo. Of geef aan wat er vertraagd is, kan ik dat annuleren.

SO2227933.

Beantwoorden

9 mei 2018 om 23:58
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen om je te laten weten door welk(e) product(en) jouw bestelling vertraagd is.
Dit zal pas vrijdag worden, omdat morgen het kantoor gesloten is i.v.m. Hemelvaartsdag.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.