27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Balkon- en Tuinmeubilair

Balkon- en Tuinmeubilair
Geniet ervan nu het kan

Als het mooi weer is, wil je toch zolang mogelijk buiten zitten? Of je nu een heerlijke tuin of balkon hebt, je moet het jezelf zo aangenaam mogelijk maken. Wij denken een beetje met je mee. In deze Flash Sale bieden we meubilair aan voor buiten.

27 april 2018 om 07:52
troyeboy03 Gebruiker

Is deze balkonbak met trelis van zwarte kleur ??? Op de foto staat een blank houten bak maar in omschrijving staat zwart ??

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen troyeboy03,

Welke deal bedoel je precies?

Beantwoorden

28 april 2018 om 09:13
troyeboy03 Gebruiker

Niek

Ik refereer naar de balkonbloembak met trellis. Op de foto staat blank hout, in de specificatie staat kleur zwart.  Ik wil wel graag enkele blankhouten bakken maar zeker geen zwarte.

IDH

Beantwoorden

28 april 2018 om 10:39
Moderator Lex Moderator

Beste troyeboy03,

Er staan diverse soorten van behandeling beschreven.
Ik ga dit voor je navragen en kom hier zo snel mogelijk op terug.
Met een beetje pech is dit wel pas maandag of dinsdag.

Wat je kan doen is nu bestellen, en mocht het blijken om een zwarte te gaan weer annuleren. Dit kan kosteloos totdat de bestelling is verzonden.

Gr, Lex

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:58
Moderator Lex Moderator

Beste troyeboy03,

Het gaat bij deze bloembak om geïmpregneerd grenen. Dus geen onbehandeld douglas en hij is al helemaal niet zwart geverfd 

Gr, Lex

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:27
RiTardo Gebruiker

Hoe breed mag mijn balkonrand zijn, zodat deze balkontafel nog past?

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RiTardo,

De balkontafel is geschikt voor een balkonrand met een maximale dikte van 10 cm.

Beantwoorden

27 april 2018 om 18:15
jkm Gebruiker

lol, die wortelen zijn langer dan de plantbak diep is. En er passen alleen 2 bloemkolen in 80×80 als je ze tegenover elkaar in het hoekje zet. In het wild zit er namelijk ook een plant aan (onder). Basilicum, radijs en bosuitjes was iets realistischer geweest.

Beantwoorden

29 april 2018 om 18:04
JLeupen Gebruiker

Hi iBOOD,

Werkt de balkonbar ook op een ronde reling van een balkon?

Groet,

Beantwoorden

29 april 2018 om 18:51
Moderator Paul Moderator

Ik heb geen ervaring met dit product, maar het lijkt ook te werken met een ronde reling. 
Zowel bij een vlakke als ronde reling is het advies om het product vast te maken (bijv. met tie-wraps). 
Je wilt niet dat het rek er afvalt als er op geleund wordt of een windvlaag te verwerken krijgt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.