23 april 2018 om 00:00
iBOOD

Auto- en Fiets

Auto- en Fiets
Alles voor de Twee- en Vierwieler

Voor iedereen die veel onderweg is met de auto of fiets, kom hier even rondkijken. Deze Flash Sale zit namelijk boordevol handige accessoires voor je stalen ros en / of heilige koe die het leven een stuk makkelijker maken. Onderweg, bij het onderhouden en het stallen. Dus nogmaals: kijk dan! EN koop iets als je iets nuttigs ziet. :-D

23 april 2018 om 00:19
joesoef Gebruiker

Die momentsleutel, is er een reden dat jullie geen typenummer/ merk of foto van hebben. Die foto van de verpakking is cute maar zegt niets…

Beantwoorden

23 april 2018 om 06:51
SilverRT Gebruiker

Idem – graag meer info (merk / type-nr / …)

Beantwoorden

23 april 2018 om 06:58
bjornder Gebruiker

Zou hieromtrent ook graag wat meer info hebbben…

Beantwoorden

23 april 2018 om 06:58
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen!

Heb ik zojuist even nagevraagd! Zodra ik antwoord heb, horen jullie het direct!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:10
Official Product Expert AutoEnFiets-Expert Official Product Expert

Bereik van 28-210 Nm, tot 1 Nm nauwkeurig. Schaal in Nm en MKG, hierdoor is een conversietabel overbodig. Vergrendelbare afstelling in de handgreep. 1/2” drive, links en rechts draaiend, totale lengte 46 cm.

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:11
pierw Gebruiker

Het merk is Cosmic, staat linksboven op de verpakking. Als het goed is, is het dezelfde als die bij de Gamma wordt verkocht.

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:12

klopt helemaal. Alleen de prijs is ff wat interessanter!

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:15

klanten kunnen googlen op nummer 0640060. Dan kom je afbeeldingen tegen en meer tekst. Helaas is niet alle info bij deze deal gebruikt.

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:31
Susantigoon Gebruiker

Dat ding is 46 cm lang met het bereik 28/210Nm en voldoet daarbij aan kwaliteitseisen Tüv/GS (dit laatste volstaat al voor mij).

WAT moet je nog meer van een momentsleutel weten dan? Handgreep appeltjesgroen of aquamarijnbleu…?

Beantwoorden

23 april 2018 om 00:58
PePziNL Gebruiker

Erg jammer dat de verzendkosten van de smartphonehouder het product meer dan twee keer zo duur maken.

Beantwoorden

23 april 2018 om 01:05
Moderator Paul Moderator

Als losse deal misschien wat minder interessant, maar in combinatie met andere deal(s) is het een mooie meepakker!

Beantwoorden

23 april 2018 om 06:18
mister_black1979 Gebruiker

@moderator

Welke regenhoes past op de Peugeot 308 SW van 2018? De lengte staat er wel bij maar niet de breedte… alvast bedankt!

Beantwoorden

23 april 2018 om 07:00
Moderator Jim Moderator

Hi Mister_Black!

Voor zover ik kan zien, zou je op basis van de lengte de juiste maat moeten kunnen selecteren, de breedte zal in de meeste gevallen niet heel veel verschillen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:05

Breedte is 170cm

Beantwoorden

23 april 2018 om 21:43
mister_black1979 Gebruiker

Beste Jim,

Gelukkig heb ik de hoes niet gekocht want mijn auto is breder dan 170cm!

Beantwoorden

23 april 2018 om 07:03
Bnidar Gebruiker

Helaas dat de verzending kosten duurder zijn dan het product

zelf.

Beantwoorden

23 april 2018 om 08:41
emeryf Gebruiker

Hoi! Lees ik het goed dat er maar 1 startkabel in zit in de reparatieset? Raar? En hoe lang is deze?

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:40
Susantigoon Gebruiker

Goed op de foto kijken dan zie je èn een rode èn een zwarte kabel = startkabel(set). Simpel toch?

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:06

hoi Emery, uiteraard zit er maar 1 startkabel in. Waarom zou je er 2 willen hebben? Lengte is 2.3 meter

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:09
Fluit_is Gebruiker

Waarschijnlijk vraagt Emery zich af of het 1 kabel is, of een set.

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:11

Een startkabel bestaat altijd uit een min en pluskabel

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:52
chefgames Gebruiker

1 keer min en 1 keer plus, gewoon 2 kabels dus… meervoud.

Hele logische vraag van emeryf, slechte omschrijving van iBOOD en sarcastische (of gewoon domme) reactie van de ‘expert’…

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:06

sorry voor het misverstand Chefgames, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bedrijfsblindheid van onze kant. Het begrip startkabel is altijd een kabel bestande uit 2 draden. Excuses voor de onduidelijkheid

Beantwoorden

25 april 2018 om 07:23
roythalen Gebruiker

Je zit er gewoon naast en je bedrijf ook. Het is een startkabelSET bestaande uit een kabel voor de plus en een kabel voor de min. Ze zitten verder ook niet aan elkaar ergens halverwege dus het zijn gewoon 2 losse kabels.

Beantwoorden

25 april 2018 om 12:46

Fijn Roy dat je nog even bevestigd wat wij al vermeld hebben. Denk dat het de klant nu wel helder is dat het hier om één startkabelset gaat.

Beantwoorden

26 april 2018 om 07:12
roythalen Gebruiker

Dat was dus helemaal niet wat je zei. Maar heerlijk dat dat je gewoon sarcastisch blijft doen  wat zul jij een fijne persoonlijkheid zijn.

Beantwoorden

23 april 2018 om 10:22
stgea Gebruiker

Is het “aanhangernet” werkelijk 300×600? Op de foto lijkt me te staan 250×350, of is dit niet representatief?

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:50
Susantigoon Gebruiker

Het aanbod luidt 300×600 cm (en dat wordt zelfs 6x vermeld). Dat is zoals het is en niet wat het misschien lijkt…

Beantwoorden

23 april 2018 om 15:29

Het aanhangernet is inderdaad 300×600cm. Daarmee dek je dus zowel de lading van kleine maar tevens grote aanhangers af! En dat voor zo’n prijs!

Beantwoorden

23 april 2018 om 11:04
ReneJ Gebruiker

Vraagje over de 12V naar 230V omvormer: geeft deze een zuivere sinus of een gemodificeerde?

Beantwoorden

23 april 2018 om 12:31
Susantigoon Gebruiker

Goede vraag, maar let op:

de kale vermelding “230V” zónder verdere toelichting wekt de verwachting dat dit hetzelfde is als men thuis gewend is (dwz met een zuivere sinus en niet met een beperking als een gemodificeerde sinus). En al staat de gemiddelde gebruiker (per definitie ondeskundig!) hier niet eens bij stil, juist hierin zit ‘m de crux.

Immers, levert de omvormer deze verwachte 230V met zuivere sinus niet maar een gemodificeerde en dus beperkt in het gebruik en er ontstaan problemen, storingen of erger nog schade, dan voldoet het apparaat niet aan de verwachting en kan de leverancier zelfs nalatigheid of onzorgvuldig handelen worden verweten, met alle gevolgen vandien voor hem.

Beantwoorden

23 april 2018 om 15:18

René, het betreft hier een omvormer met een gemodificeerde sinus.

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:21
Susantigoon Gebruiker

Het zou om redenen, welke ik hierboven reeds noemde, zeer wenselijk en netjes zijn geweest indien dat er meteen bij vermeld was ipv het op onduidelijkheden te laten aankomen. QED.

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:23
motormuis001 Gebruiker

@Susantigoon: woorden als nalatigheid of onzorgvuldig handelen schijnen geen enkele indruk te maken op iBOOD. Gelukkig wel op PayPal, want die hebben me al een paar maal gered, en daarom betaal ik ook altijd via hun.

Beantwoorden

23 april 2018 om 12:28
Muser Gebruiker

Ik bestelde net de  Mini-Bandenpomp/Luchtcompressor.

Ik lees nu dat het 12V is. Heb ik dan ook nog een omvormer naar 230V nodig om gewoon op het elektriciteitsnet te kunnen aansluiten?

Beantwoorden

23 april 2018 om 13:01
Susantigoon Gebruiker

12Volt,

dus ik zou er maar gewoon een auto bijkopen…

Beantwoorden

23 april 2018 om 15:22

Beste Susan, dank dat je reageert op vragen van geïnteresseerde consumenten echter hebben we liever dat deze beantwoord worden door de expert van het betreffende artikel om misverstanden te voorkomen

Beantwoorden

23 april 2018 om 15:26

beste Muser, deze bandencompressor draait inderdaad op 12V. Is in eerste instantie bedoelt om bij je te hebben in de auto waar je 12V voorhanden hebt.

Met een zwaardere omvormer van 230V naar 12V kan dit pompje ook thuis gebruikt worden. Is duurder dan de pomp zelf helaas

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:14
Susantigoon Gebruiker

Graag gedaan hoor @AutoEnFiets-… en ‘nee’ geen dank.

(Oh ja AutoEn, ik heet geen Susan, maar dat terzijde.)

Beantwoorden

23 april 2018 om 17:26
motormuis001 Gebruiker

@AutoEnFiets-Ex: iBOOD vermeldt, bij aanwezigheid van een expert, doorgaans ook dat er aan zijn of haar antwoorden geen rechten kunnen worden ontleend. Dus eigenlijk kun je net zo goed inpakken.

Beantwoorden

23 april 2018 om 19:36

Beste Motormuis, als expert probeer ik zoveel mogelijk info te geven die voorhanden is. Het standaard tekstje over rechten ontleend is helaas een noodzakelijk kwaad. Maar mocht je onverhoopt vragen hebben over één van deze leuke deals wil ik deze met plezier beantwoorden.

Beantwoorden

25 mei 2018 om 16:19
Smolly Gebruiker

Contact graag. Bestelling zou 7 mei geleverd worden maar het is nog niet eens verstuurd (in ieder geval geen bericht van gehad). Heb al op andere manieren contact gezocht maar nergens een reactie

Beantwoorden

26 mei 2018 om 00:17
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen om na het weekend contact met je op te nemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.