13 maart 2018 om 00:00
iBOOD

DreamLED verlichting

DreamLED verlichting
Overal goed zicht

Je wilt overal in huis het liefst goed zicht hebben, ook in die donkere hoeken en gaten waar wel eens wat blijft slingeren. Gelukkig is er DreamLED, het bedrijf dat vele verlichtingsoplossingen biedt voor binnen en buiten.

In deze Flash Sale vind je verschillende led en tl verlichtingsoplossingen die in geen enkel huis misstaan.

Product-Expert

De DreamLED-Expert is tijdens de duur van deze Flash Sale dagelijks van 09:00 tot 17:00 uur aanwezig.

13 maart 2018 om 10:21
gwdezwaan Gebruiker

Wie heeft er nog meer ervaring met deze lamp http://diy-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/03165-180313/dreamled-verlichting/? En dan met name met de afstandsbediening? Die werkt op een apart batterijtje, maar vreet die op lijkt het wel…

Na installatie van de lamp koppel je de afstandsbediening, door lamp in te schakelen en tegelijkertijd afstandsbediening te gebruiken. Dan reageert de lamp goed: aan, uit, dimmen, feller branden. Allemaal perfect.

Daarna leg ik de afstandsbediening weg, en pak m 10 minuten later weer op (heb m aan de muur hangen dmv bijgeleverd klittenband). Dan reageert de ab niet meer, en moet ik er een nieuwe batterij indoen en opnieuw koppelen!

Meer mensen met deze ervaring en wat is de oplossing?

Alvast bedankt

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:41
Official Product Expert DreamLED-Expert Official Product Expert

Beste heer/mevrouw,

Dit is een vreemd gedrag, en zou niet mogen. Zou u contact op willen nemen met support@te-group.com en uw probleem willen voorleggen bij hen?

Graag de kopie factuur mee sturen met uw vraag.

Bedankt alvast!

Beantwoorden

14 maart 2018 om 06:05
Dance1989 Gebruiker

Is de lamp in de ‘DreamLed Outdoor TL-licht l 120 CM’ geïntegreerd in het armatuur? Of is het een losse TL buis die ik kan vervangen? Ik zie namelijk wel eens led tl armaturen die je kan weggooien als deze kapot gaat.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 07:24
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Dance1989!

Deze vraag laat ik even over aan de Product-Expert die over een aantal uur aanwezig zal zijn!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

14 maart 2018 om 14:42
Official Product Expert DreamLED-Expert Official Product Expert

Beste,

Je kan de TL buizen vervangen van hetzelfde type/model. Deze kan u via onze support bestellen: support@te-group.com

Bedankt!

Beantwoorden

14 maart 2018 om 17:46
Sparrow83 Gebruiker

Heb een aantal vragen over de ledpanelen van 30×30 cm:

-Kunnen deze vlak tegen het plafond gemonteerd worden?

-Als je meerdere panelen in 1 ruimte zou hebben, kan je deze dan allemaal tegelijk bedienen met 1 afstandsbediening? (dimmen, aan/uit, …)

Alvast bedankt.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 18:42
Sparrow83 Gebruiker

Zijn deze ook in de witte kader beschikbaar?

Beantwoorden

15 maart 2018 om 20:52
Moderator Lex Moderator

Beste Sparrow83

DreamLED levert een afstandsbediening met een batterij mee met het pakket. Op één afstandsbediening kunnen tot acht panelen worden toegevoegd. Alle afstandsbedieningen worden blank geleverd. Je moet deze dan ook meteen programmeren. Gelukkig kost dit nauwelijks moeite. Een kwestie van de in-knop ingedrukt houden en stroom op de panelen zetten. Met een knipper geven ze aan dat het koppelen is gelukt.

Gr, Lex

Beantwoorden

15 maart 2018 om 06:12
tonan Gebruiker

Beste product expert.

Ik heb er een paar besteld maar ben bang dat een vlakke montage tegen het beton heel lastig wordt. Waar laat je die stroomadapter? Om nou een betonnen plafond te gaan lopen uithakken is best rigoureus….

Of zijn er andere manieren om de lamp strak tegen het betonnen plafond te krijgen?

Mvg, Ton

Beantwoorden

15 maart 2018 om 19:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ton,

Over welke lamp gaat je vraag?

Beantwoorden

15 maart 2018 om 20:58
Moderator Lex Moderator

Beste tonan, 

Voor het gemak ga ik er even vanuit dat je de 30×30cm of de 30×120cm panelen bedoeld.
De lampen hebben een vrij lange stroomdraad aan de adapter zitten waardoor je veel mogelijkheden hebt tot het plaatsen (Wire Size: 2 x 2.5 m (power cable to adapter – adapter to led panel))
Als je de adapter echt uit het zicht wilt hebben en de lamp strak tegen het plafond zul je dus of de bedrading in de muur moeten vrezen, of een gat moeten vrezen voor de adapter.

Gr, Lex

Beantwoorden

15 maart 2018 om 20:56
tonan Gebruiker

Hallo Niek,

Over alledrie de panellampen.. Die heb ik ook allen besteld.

(De ronde, de vierkante en de langwerpige)

Mvg,

Ton

Beantwoorden

15 maart 2018 om 20:59
Moderator Lex Moderator

zie mijn bovenstaande antwoord even tonan :)

Gr, Lex

Beantwoorden

15 maart 2018 om 21:21
tonan Gebruiker

Grappig… Antwoord stond er net niet…. Zal dus een oplossing moeten verzinnen.

Bedankt voor de reactie.

Mvg,

Ton

Beantwoorden

15 maart 2018 om 21:24
Moderator Lex Moderator

klopt tonan, 
Ik was bezig met typen van het antwoord toen jij jouw bericht typte :)

Mocht je nu besluiten de lampen liever toch niet te willen hebben kun je de bestelling altijd kosteloos annuleren zolang deze nog niet verzonden is.

Gr, Lex

Beantwoorden

15 maart 2018 om 22:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond tonan,

Als extra aanvulling de montage instructies van de LED panelen. Klik hier voor de montage mogelijkheden

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.