13 februari 2018 om 00:00
iBOOD

ABUS Hangsloten

ABUS Hangsloten
Voor je (harten)dief

Of je nu de band van jou en je lief wil vereeuwigen aan een Franse brug of simpelweg je fiets veilig moet houden, een hangslot komt altijd van pas. En welke zijn er dan beter dan deze ABUS hangsloten? Welk type en welke grootte je ook zoekt, wij garanderen dat je hem in deze Flash Sale tegenkomt.

13 februari 2018 om 01:32
RoOoYtJuH Gebruiker

Zitten hier sloten bij waarvan de beugel helemaal los kan?

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit ga ik even navragen, Roy.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:34

Wij bieden vandaag geen slot aan waarvan de beugel helemaal los kan.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 06:09
Oraan Gebruiker

Jammer dat je weer voor een kleine slot zoveel verzendkosten moet betalen..

Beantwoorden

13 februari 2018 om 08:56
MisterRobbie Gebruiker

Beste Ibood, de inhoud van diverse artikelen is summier en onduidelijk mijns inziens.

In diverse titels staan de woorden Triple en Double, en die zeggen ons niets. In de beschrijvingen staat ook geen uitleg. Waarschijnlijk bedoelen jullie daarmee dat je er 3 of 2 stuks voor die prijs ontvangt?! Ook de afbeeldingen geven dit niet aan. Bij de 64TI/40, die meerdere keren voorkomt, kon ik opmaken dat er voornoemde aantallen aangeboden worden.

Bij andere hangsloten zetten jullie wel 2 stuks Abus … in de titel. Dan gebruiken jullie weer niet Double e.d.

En als tweede vraag: zijn deze (sets) hangsloten dan gelijksluitend uitgevoerd? Dus met 1 sleutel alle 2 of 3 te openen? Versie KA (Key Alike) dus? En met hoeveel sleutels dan per 2 of 3 gelijksluitend?

Het zou fijn zijn als jullie die duidelijkheid verschaffen, en de eenheid van benamingen en aantallen zouden aanpassen. Dan komt elke koper niet voor verrassingen te staan.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:05

Ik ga even navragen wat Twins en Triples exact inhouden.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:27

Dit hebben we inderdaad niet duidelijk gecommuniceerd, we gaan de teksten daarom direct verhelderen. Per hangslot ontvang je twee sleutels.

Als er Twins in de titel staat, dan ontvang je twee Key Alike sloten (en dus 4 sleutels). Als er Triples in de titel staat, dan ontvang je drie Key Alike sloten (en dus 6 sleutels).

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:48
MisterRobbie Gebruiker

Top Bas! Bedankt voor je info, hier kunnen we wat mee. Mooie aanbiedingen dan trouwens!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 12:08

Graag gedaan, MisterRobbie! Als je nog verdere informatie wilt hebben om een goede afweging te maken, dan hoor ik dat graag :-)

Beantwoorden

14 februari 2018 om 00:13
foxathome Gebruiker

ABUS 65/40 Hangslot | myLove
Verwachte verzenddatum: 23 februari 2018

Leuk cadeau voor Valentijnsdag volgend jaar :-P

Beantwoorden

14 februari 2018 om 00:26
Moderator Paul Moderator

En ruim voldoende tijd om een leuke Valentijn uit te kiezen voor 2019! :) 
Uiteraard kan het “liefdesslotje” ook als kado dienen bij andere liefdevolle gelegenheden.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 10:29
foxathome Gebruiker

Daar ben ik het mee eens :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.