9 februari 2018 om 00:00
iBOOD

A-Merk Gereedschap

A-Merk Gereedschap
Klussen maar!

In deze Flash Sale vind je een assortiment met verschillende soorten gereedschap waarmee geen klus te groot of te klein is. En dat van allemaal A-Merken. Denk aan bitsets, powertools, boren en noem maar op. De doe-het-zelvers onder ons klikken…. NU door!

9 februari 2018 om 00:10
gerslangen Gebruiker

Zit er een sds koppelstuk bij?

Beantwoorden

9 februari 2018 om 01:35
RHN Vervoort Gebruiker

Check effe die afbeeldingen bij die twee (nogal verschillende) boren en bitsets van Makita, want nu lijken ze optisch wel erg op elkaar.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RHN Vervoort,

Bedankt voor het melden ik heb het even doorgegeven.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:25
Moderator Niek Moderator

De afbeeldingen zijn inmiddels aangepast.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 02:11
alexanderpas Gebruiker

Wow, zo geef je midden in de nacht even een paar honderd euro uit haha. Bijna een jaar geleden kocht ik hier een combiboor van Hitachi en dat ding heeft mijn leven veranderd. De meest onmogelijke klussen met welke boormachine dan ook, lukken gewoon in een fractie van een seconde met die Hitachi. Ik gebruik hem behoorlijk geregeld en toch heb ik in een jaar tijd er nog maar 2 acculadingen op zitten. Beste koop ever.

Al die tijd kijk ik al naar een decoupeerzaag en reciprozaag in dezelfde serie. Voor deze prijzen maar gelijk aangeschaft en de circelzaag er ook bij. Volgens mij wel uitloopmodellen, de circelzaag is al uit het assortiment, maar geweldige kwaliteit voor een superprijs hier. Ik heb het nog nooit voor deze prijzen gezien. Jammer dat de ledlamp (UB18DJL) en de kruimeldief (R18DSL) niet te koop zijn, dan heb ik mijn straatje eerst wel compleet ;-)

Beantwoorden

9 februari 2018 om 08:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen alexanderpas,

Bedankt voor het delen van je ervaring en veel klusplezier met je nieuwe machines :-)

Beantwoorden

9 februari 2018 om 06:15
henkverdoorn Gebruiker

Makita: Diamak 10-delige Dry Diamond Core Boorset

Kan ik daarmee ook door een betonnen vloer voor toiletafvoer heen?

Beantwoorden

9 februari 2018 om 06:41
joris188 Gebruiker

daar zou ik eerder bij boels een kernboor op statief met waterkoeling voor gaan huren, no way dat je daar met je boormachientje door geraakt.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 11:45
henkverdoorn Gebruiker

Ja was ik al een beetje bang voor joris. Ik heb wel een serieuze boormachine van Bosch blauw en dacht eerst zelf rondom allemaal gaatjes te boren voor de afvoer en dan met de beitel-stand het grote gat eruit te trillen.

Nu zag ik deze set en dacht dan ben ik in 1x klaar.

Blijft een risico om idd zonder waterkoeling je boor niet te verbranden.

Nog is even nadenken………

Beantwoorden

9 februari 2018 om 11:55
acidophilus Gebruiker

De manier via gaatjes boren en dan uithakken gaat prima, zelf vorige week zo gedaan met een 22mm boor! Wel even de tijd voor nemen en rustig boren. Let op dat je niet door de bewapening van de vloer heen hoeft, daar gaat je boor nl. wel van kapot. Als dat toch moet is een kernboor met diamant een goede oplossing, maar zet er dan ook een waterzuiger bij als je een vloer hebt liggen die intact moet blijven.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 07:20
leoriemens Gebruiker

Die prijzen op de startpagina en die bij het product verschillen nogal , meer dan 300 euro voor een boren/bitset van makita schrikt behoorlijk af beter even herstellen

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

De prijzen in de mail zijn inderdaad wel errug overdreven. Onze IT-afdeling is op zoek naar de oorzaak en gaat dit oplossen.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 08:12
jprocee Gebruiker

Wat is het schil tussen de Makita set van 45 euro en 75 euro?
Buiten de prijs natuurlijk :-)

De foto’s zijn identiek en waarom is de andere zo’n stuk duurder.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jprocee,

Er lijkt iets misgegaan te zijn met de afbeeldingen. Ik heb het doorgegeven zodat er naar gekeken kan worden.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:25
Moderator Niek Moderator

Beantwoorden

9 februari 2018 om 08:47
princenit Gebruiker

Voor de “Makita 10-delige Dry Diamond Boorset” heb je toch wel een Diamantkernboormachine, eventueel met waterkoeling, nodig. Deze machines hebben een stroombegrenzer bij overmatige aandrukkracht en thermische beveiliging die de motor uitschakelt bij langdurige overbelasting, anders gaat je machientje snel stuk.

Beantwoorden

10 februari 2018 om 10:18
eldeejee Gebruiker

Zelfs als je dat al hebt, zitten er wel erg weinig elementen op de buizen van deze boren. Ze zien er flitsend uit, maar voor meer dan één keer boren lijken ze me niet gemaakt. Dan is het handiger om te shoppen bij een Meijer Diamond Tools o.i.d.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 08:51
SimonPS Gebruiker

De foto’s van de Makita boor en bitset komen totaal niet overeen met de beschrijving in de specificaties!
Graag meer duidelijkheid, dit lijkt op misleidende informatie en zelfs bedrog!

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen SimonPS,

Het lijkt er inderdaad op dat er iets mis is gegaan met de afbeeldingen. Ik heb het inmiddels doorgegeven zodat er naar gekeken kan worden.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:29
SimonPS Gebruiker

De specificaties komen nog steeds niet overeen met de foto voor de set P-44024.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Excuus ik dacht dat je het over de andere sets had. Ik ga dit ook even doorgeven.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 10:10
HKluivert Gebruiker

de Trend Scribe Master Pro Freestafel is geen freestafel, maar een ’scribing jig’, vrij vertaald een afteken-hulpstuk. Een freestafel is in het Engels een ‘router table’. Bij een freestafel hangt de bovenfrees onder de tafel en steekt alleen het freesje er bovenuit. Dit apparaat is vast handig, voor bepaalde, heel specifieke toepassingen, maar het is zeker niet zo breed inzetbaar als een freestafel. Het eerlijkst zou het zijn als je deze titel aanpast, naar ‘frees-hulpstuk’ bijvoorbeeld.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 15:14
kevinpecq Gebruiker

Makita 10-delige Dry Diamond Boorset :   in hoeverre is deze geschikt om gewoon gaten in tegels te boren?
Ideaal op een gewoon boormachine , of heb ik een speciaal toestel hiervoor nodig?

Beantwoorden

9 februari 2018 om 20:47
agnaou Gebruiker

@moderator

Ik zoek betonboren van het merk makita,hopen dat die snel in aanbieding komen

Gr

Beantwoorden

9 februari 2018 om 20:49
agnaou Gebruiker

Metabo bedoel ik

Betonboren van metabo

Beantwoorden

9 februari 2018 om 23:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond agnaou,

Er is een tip iBOOD forum waar je tips en suggesties kun plaatsen en wie weet komen ze een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

10 februari 2018 om 00:03
agnaou Gebruiker

Bedankt Niek

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.