9 februari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP DIY Diversen

OP=OP DIY Diversen
Lopend door de bouwmarkt….

De verf hier, de bouwmaterialen daar, achterin de gipsplaten, en rechts daarvan materialen voor in de tuin. Als je vanaf daar weer rechtdoor loopt kom je op de afdeling met planten en noem maar op terwijl je ergens in het midden de verlichting tegenkomt.

Ja, je komt een hoop tegen in een bouwmarkt en in deze Flash Sale is dat niet anders. Hier vind je onder meer gereedschap, verlichtingsartikelen, sanitair en noem maar op. Het adagium OP=OP en WEG=WEG is hier van toepassing dus wees er snel bij….

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

9 februari 2018 om 00:29
JohanThijssen Gebruiker

8x Osram SubstiTUBE LED Buis | 150 cm | 20 W | 3000 K kan je deze gebruiken om een gewone TL lamp van 58w te vervangen?

Beantwoorden

9 februari 2018 om 07:02
Ronald2805 Gebruiker

Ja, dat kan. Simpelweg de starter vervangen door de bijgeleverde led-starter, daarna de buis erin draaien en je bent klaar.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 07:10
Jan-van-Gent Gebruiker

Betreft

Lucide Wandlamp Bok
Zijn de lampen inbegrepen en kan men deze vervangen?

Beantwoorden

9 februari 2018 om 07:16
JLampie Gebruiker

Ik heb ze vorige aanbieding gekocht, zit inderdaad 30watt lampje bij G9. Daarom heb ik deze lampen gekocht want elk type G9 led kan er in.

Wat ik raar was is dat het beugeltje verticaal gemonteerd moet worden en niet horizontaal. Verder top dingen!

Beantwoorden

9 februari 2018 om 09:47
snarf60 Gebruiker

Waarom staan er 2 keer de Osram 60 cm. Led buizen aangeboden en niet de 120 cm. Is dit wellicht een vergissing ?

Beantwoorden

9 februari 2018 om 10:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

De 120 cm hebben we deze keer helaas niet beschikbaar.

Het verschil tussen de 2 Osram 60 cm led buizen is dat de ene de lichtkleur Warm White heeft en de andere Cool White.

Beantwoorden

10 februari 2018 om 08:56
josedr88 Gebruiker

Het lukt mij niet om 2 plissé gordijnen in een koop te doen? Ook in de winkelwagen kan ik er niet 2 van maken.

Zou graag 1x de verzendkosten hoeven te betalen.

Beantwoorden

10 februari 2018 om 09:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen josedr88,

Dan gaat het om de laatste gordijnen wanneer dat niet lukt en zijn ze bijna uitverkocht.

Beantwoorden

10 februari 2018 om 09:18
josedr88 Gebruiker

Oja.. niet aan gedacht :)

Helaas

Beantwoorden

10 februari 2018 om 19:40
michaelelektreon Gebruiker

Kunnen deze ook zonder de starter in armaturen  met een (afgekoppeled) elektronisch voorschakelapparaat worden gebruikt? Ik zie dat Osram hiervoor nog een serie heeft maar hier wordt er hierover niets gezegd

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.