2 februari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP: Verlichting

OP=OP: Verlichting
Lampje hier, lampje daar..

Veel verlichting voor lage prijsjes! Genoeg reden om al die halogeenlampen eens te vervangen voor LED, die ene lamp eindelijk maar eens op te hangen nu je er toch een peertje voor hebt of toch maar eens fatsoenlijk licht te creëren in die werkruimte van je. ;-)

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

2 februari 2018 om 06:39
carpenterjohan Gebruiker

Leuk Ibood, laatste de niteye zaklamp gekocht, zit er geen batterij bij en zelfs niet oplaadbaar. Graag wel even vermelden. Gemengde gevoelens, lader met batterij aanschaffen.

Beantwoorden

2 februari 2018 om 07:04
mmmmm Gebruiker

Waarom staan er 2 keer  de tl  led  lampen van 60 cm in de aanbieding , en geen 120 cm  beetje jammer

Beantwoorden

2 februari 2018 om 09:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit komt doordat we de 120 cm helaas niet meer beschikbaar hebben.

Beantwoorden

2 februari 2018 om 12:57
marcel.figee Gebruiker

wat is ee GU 5.3 fitting? Ik zoek lampen met 2 pootjes met een iets dikker einde.

Beantwoorden

2 februari 2018 om 13:00
marcel.figee Gebruiker

ik zie het al. Ik heb GU 10 nodig

Beantwoorden

2 februari 2018 om 13:01
mmmmm Gebruiker

die zijn uitverkocht  waren al snel weg na 12 uur vannacht

Beantwoorden

2 februari 2018 om 14:30
Duende Gebruiker

Bij de OSRAM led spotjes GU5.3 2,8 watt staat bij de specificaties: Nominale spanning 12 V DC. DC is gelijkspanning. Werken deze lampjes ook op 12 V wisselspanning?

Beantwoorden

3 februari 2018 om 13:03
Ronald2805 Gebruiker

Jazeker. Het unieke is dat ze ook op gelijkspanning kunnen branden, maar wisselspanning is in 99 procent van de gevallen de norm.

Beantwoorden

5 februari 2018 om 22:19
Johan-89 Gebruiker

Beste iBood,

Ik wil graag bestelling SO2006295 cancelen nu de plafond lampen niet geleverd kunnen worden. Via het menu kan ik de optie niet selecteren en de formuleren laten me niets anders toe. Ik hoor het graag.

Groet,

Johan

Beantwoorden

6 februari 2018 om 00:12
Moderator Paul Moderator

Hallo Johan,

Je kunt ook op de bestelling klikken in het overzicht onder Mijn iBOOD en dan klikken op “Verstuur serviceverzoek”. Vervolgens kies je voor Annulering. Mocht het niet lukken dan zal ik de klantenservice vragen om je verder te helpen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.