30 januari 2018 om 00:00
iBOOD

DIY for Kids

DIY for Kids
Jong geleerd..

Kijkt jouw kind niet alleen naar Bob de Bouwer, maar zie je in hem of haar ook al de nieuwe Rob of Nico van 'Eigen huis en tuin' ? Dan wordt het tijd voor de eerste klusspullen. In deze Flash Sale hebben we verschillende soorten doe-het-zelf producten voor de kleine klusser.

30 januari 2018 om 00:58
motormuis001 Gebruiker

Op de foto’s van de “30-delige Gereedschapsset voor Kids” mis ik de boormachine en de bril.

En er staat “Afmetingen gereedschapskist: 30 x 13 x 15 cm (L x B x H)”. Dat zie ik eerlijk gezegd toch anders, want op de foto lijkt de kist vierkant.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 09:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

We gaan beide even dubbelchecken!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:19
Theopposites Gebruiker

Bol.com spreekt ook over die bril en boormachine. Internet-toys ook. Ben benieuwd of het klopt of dat het overal verkeerd staat.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 11:34

Er zitten inderdaad geen boormachine en bril bij. We hebben de tekst direct aangepast. Dank voor je oplettendheid.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 22:45
bartv17 Gebruiker

Wat is de maximale diameter dat je kan boren met de ‘boor en bril’ set? In metaal en plasticine

Beantwoorden

31 januari 2018 om 09:36
Rudolphus Gebruiker

Dit is speelgoed, Bart.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 12:13
bartv17 Gebruiker

Nee, echt?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 12:16
bartv17 Gebruiker

Ik heb toch niet juist voor 1056 euro speelgoed aangekocht voor mijn werkvolk?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 21:10
Moderator Niek Moderator

Dat is geen miskoop, dan heeft je werkvolk ook iets te doen in de pauzes ;-)

Beantwoorden

31 januari 2018 om 00:30
Susantigoon Gebruiker

Uit puur educatieve overwegingen zeer af te raden:  kinderen leren niet van dummy-rotzooi, doch veel sneller en beter door de omgang met de echte zaken en de confrontatie met de feitelijke cq potentiële risico’s.

Goede voorlichting en dito begeleiding leert ze immers de juiste omgang zónder angst voor en met de reële aspecten. Maar dan moet  je als ouder(s) wel bereid zijn daarin te investeren ipv wèl de hele zaterdag op de golfbaan of in het winkelcentrum rond te hangen en niet met je kinderen bezig te zijn. Je leert een kind ook niet wat een scherp mes betekent en kan door hem/haar een bot vehikel te geven…

Beantwoorden

31 januari 2018 om 09:37
Rudolphus Gebruiker

Gelukkig hoef je niet overal een educatieve reden bij te hebben, gewoon lekker laten spelen!

Beantwoorden

31 januari 2018 om 11:17
Jos13 Gebruiker

Wij zijn zelf ouders die hier ook veel aandacht voor hebben (onze zoon van 2,5 heeft nog geen tablet of smartphone gebruikt en op restaurant zijn wij actief bezig met hem, we hebben aandacht voor welk speelgoed we kopen, veel gezelschapsspelletjes die we met het hele gezin kunnen spelen, veel tweedehands,… etc) maar soms kan men overdrijven.

In dit geval bv.: wij zijn aan het verbouwen en mijn zoon doet niets liever dan “meehelpen”. En dan is het bv. leuk dat ik kan boren en hij tegelijkertijd met zijn boor kan meedoen. 
Dat neemt niet weg dat je hem nog steeds verantwoord kan laten kennis maken met de echte boor (samen eens doen), een echte schroevendraaier of hamer… Met dit speelgoed kan hij wel helemaal zelfstandig “wat werkjes doen” zonder gevaar.

En al zeker met een kettingzaag :-)

Beantwoorden

31 januari 2018 om 18:22
coppoolsel Gebruiker

Wat een reactie om 00.30. Jammer genoeg zijn er meer mensen zoals u die zichzelf overschatten en kinderen op deze manier educatief verantwoord te willen opvoeden. Het resultaat hiervan zie ik regelmatig bij mij op de SEH.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 07:59
Nille1989 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de werkbank uitgeklapt? En waarom staan daar afmetingen van een cirkelzaag bij als die niet tussen de inhoud van de levering staat?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 09:45

· De werkhoogte van de tafel is 40 cm. De achterkant loopt door tot 80 cm.
· De werkbreedte is 40 cm (zo breed als de koffer).
· De werkdiepte is 32 cm.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 11:18
Jos13 Gebruiker

Ik heb gisteren besteld en betaald (via QR-code)
Maar ondanks dat het geld van de rekening is, is de bestelling niet bevestigd.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 11:20

Hoi Jos,

Niet alle Bancontact-betalingen zijn gisteren goed gekoppeld aan een bestelling. We zijn druk bezig dit helemaal op te lossen, zodat ook aan deze betalingen gewoon een bestelling gekoppeld wordt.

Ik ga mijn collega vragen dit verder ook voor jou op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.