25 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Klusartikelen

OP=OP Klusartikelen
Lekker klussen!

Sommige klusartikelen zijn gewoon duurder dan je verwacht, of dan je lief is. Dat soort artikelen scoor je dus het beste in een Flash Sale als deze.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

25 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 20:38
Mollez Gebruiker

Beste

Ik heb deze ontvangen zonder de accessoires en doos wzs reeds geopend

Beantwoorden

25 januari 2018 om 20:39
Mollez Gebruiker

Batavia 18V Combiboor met Klopfunctie

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:28
Moderator Paul Moderator

Hallo Mollez,

Heb je hierover al een serviceverzoek (verkeerde levering) ingediend via Mijn iBOOD? Dan zal de klantenservice het in behandeling nemen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

26 januari 2018 om 05:16
robnisters Gebruiker

Bij de B&D accuboor zie ik geen acculader staan, betekent dat, dat die ook niet wordt meegeleverd?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga dit even checken.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 15:39
nkliffen Gebruiker

Volgens de site: http://batavia.eu/producten/combi-boormachine-18v-maxxpack-collection/

Levering inclusief:

1x Combi boor
2x 2,0 Ah Accu
1x 1,5 A Snellader
6x Boren
6x Schroefbits
1x Dubbelzijdige bit (plat en PH2)
1x Bithouder

Beantwoorden

26 januari 2018 om 16:33
IBOOD0001 Gebruiker

Heb vorige maand combiboor van Batavia besteld. Bij levering bleken er geen boren, schroefbits en een bithouder in de verpakking te zitten. Heb 2 weken geleden reeds een service verzoek gestuurd. Sindsdien is deze zaak in behandeling. Duurt wel al lang, nietwaar?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 21:52
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice attenderen op jouw openstaande serviceverzoek. Heb je ook het bestelnummer of serviceverzoek nummer voor mij?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 16:52
Rubbert Gebruiker

Het lijkt erop dat deze er niet bij horen. Heb hem net ontvangen, en bij mij zitten deze accessoires er ook niet bij.
Op de doos staan ze ook niet genoemd…

Beantwoorden

27 januari 2018 om 10:37
canon1 Gebruiker

hoeveel kelvin is de XQ-lite ledstrip

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.