25 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Masterlock Beveiliging

Masterlock Beveiliging
Safety first

Het gezegde gaat dat veiligheid boven alles gaat en wat ons betreft zit daar een kern van waarheid in. Een beetje voorbereiding kan dus geen kwaad: een brandwerende kluis om waardevolle spullen op te bergen of een handige sleutelkluis voor buiten. We hebben het allemaal in de aanbieding in deze Masterlock Flash Sale. 

25 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 09:42
sied76 Gebruiker

dezelfde aanbieding als eind augustus 2017. Ik snap niet waarom ibood onveilige kluisjes blijft aanbieden.

Zie ook de reacties in het toenmalige forumtopic.

Mensen, doe jezelf een lol en koop geen van de hier aangeboden sleutelkluizen. Ze zijn zeer makkelijk open te maken met het juiste gereedschap. Youtube staat vol met howto’s

(642) Master Combo Box – EZPZ to Open!

How to decode a master lock key safe??

Als je investeert in goed hang- en sluit werk met SKG keurmerk, dan geld dat ook voor een sleutelkluis. Bekijk het filmpje van SKG-IKOB test sleutelkluisjes

Beantwoorden

25 januari 2018 om 12:17
Susantigoon Gebruiker

Je hangt zoiets natuurlijk ook niet met de juiste sleutel erin naast je voordeur, dan ben je knap besnuffeld.

In dat vorige topic gaf ik al een paar hints.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 01:15
rainier1990 Gebruiker

Ik werk als verpleegkundige in de wijk, bij verschillende organisaties. Ik overdrijf niet als ik zeker bij 300 verschillende cliënten kom, zeker de helft daarvan heeft zo’n sleutelkluisje. En ja, precies naast de deur.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.