23 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Stayhold

Product expert aanwezig

Stayhold
Veilig vervoeren

Stel je voor dat je een rotonde neemt en je boodschappen gewoon rechtop blijven staan in de kofferbak. Dat je nooit meer bang hoeft te zijn dat er onderweg iets van je lading beschadigt. Met Stayhold kofferbak-organisatiemateriaal deel je de kofferbak zelf in en houd je alles stevig op z'n plek.

23 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 10:41
barthicguet Gebruiker

De vorige keer dat deze voorbijkwam heb ik het promopack gekocht omdat dit een ideale oplossing leek, maar zou het nu niet meer opnieuw kopen.

Ze blijven helemaal niet goed aan het tapijt in mijn koffer kleven. De boodschappen dwalen nog steeds in het rond zoals voorheen.

Misschien zijn er bepaalde stoffen waar de velcro niet goed op pakt, maar dat mag dan duidelijker vermeld worden. Voor mij zijn deze nutteloos.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 14:07
Official Product Expert Stayhold-Expert Official Product Expert

Waarschijnlijk heeft de auto verlours / zachte bekleding. Dan kan je daarop beter de Stayhold Sidekick gebruiken. Want die zet zicht vast op rubber en zachtere bekleding.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 18:51
barthicguet Gebruiker

Ik heb inderdaad een zachte bkleding.

Intussen kreeg ik ook de vraag van ibood om dit verder op te nemen met jullie. Dat zou mooi zijn…

Beantwoorden

24 januari 2018 om 15:00
barthicguet Gebruiker

Beste ibood en Stayhold verdeler,

Hartelijk dank voor de proactieve service die jullie gestart zijn na mijn eerder bericht hier op het forum.

Ik ben echt blij verrast met jullie voorstel om de juiste Stayhold toegestuurd te krijgen. Top service!!!

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:33
BramDeMagere Gebruiker

Voor mij geld hetzelfde. Kleeft niet goed op het tapijt van mijn Renault Kadjar. Heb het getest bij de Audi A4 van mijn collega en dat ging al iets beter, maar niet wat je zou verwachten.

Helaas was ik te laat met retourneren, want voor mij voldoet het product niet, ik gebruik het amper.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:36
mw123456 Gebruiker

bestaat er ook een filmpje wat er met die dingen gebeurt bij een noodstop of ongeval? volgens mij worden dat dan dodelijke projectielen.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 14:08

Ze zitten ook vast zonder het vervoeren van goederen in de achterbak

Beantwoorden

23 januari 2018 om 14:54
foxathome Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 06:58
msteghuis Gebruiker

Ik heb ze vorig jaar gekocht en voor mij zijn ze ideaal. Heb een Skoda Octavia en ze blijven daarin perfect aan het tapijt in de kofferbak hechten. Ik gebruik ze elke dag.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 09:46
Bies11 Gebruiker

Bij mij blijven deze niet enkele niet goed aan het tapijt plakken (Mazda 323), ook de klitteband strips laten los van de kunststof houder zelf.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:55

Neem contact op met de Ibood klantenservice ajb.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.