19 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Differnz

Product expert aanwezig

Differnz
Pimp je badkamer

De echte DIY-er tovert zijn badkamer met plezier om tot een plek waar rust en ontspanning centraal staan. En daarvoor heb je natuurlijk de kwalitatief hoogwaardige producten van Differnz nodig. En die vind je hier in deze Flash Sale aan scherpe prijzen. Sla je slag en geef je badkamer een strakke, moderne uitstraling!

Product Expert

De Product Expert is alleen op vrijdag aanwezig.

19 januari 2018 om 12:16
roderick1976 Gebruiker

@expert,

Zit er licht in?

Zit er een lade in? Foto met lade geopend vooraadig?

Hoeveel afvoeren uit de muur benodigd?

Hoeveel wateraanvoeren uit de muur benodigd?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 13:51
Official Product Expert Differnz-Expert Official Product Expert

@roderick1976,

Hierbij de antwoorden op je vragen, ervan uitgaande dat je het 120cm model bedoeld. Er is enkel een lichtbron boven op de spiegelkast, er zitten geen lampen aan de binnenkant van de (spiegel)kast. We hebben helaas geen foto beschikbaar met een geopende lade.

Voor wat betreft de afvoer en wateraanvoer is één aansluiting uit de muur voldoende. Kranen en afvoer zijn niet inbegrepen, dus deze aansluitingen kunnen naar eigen inzicht aangeschaft worden.

Met vriendelijke groet,

Tom

Beantwoorden

19 januari 2018 om 15:28
roderick1976 Gebruiker

Bedankt, kun je aangeven waar die aan- en afvoeren ,moeten zitten? In het midden van de 1,20 meter?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 16:13
aangeboden Gebruiker

Is er nog een combiprijs samen met de kolom kast?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 00:16
Moderator Paul Moderator

Er is helaas geen combiprijs van toepassing. Wel een goede tip voor een volgende keer!

Beantwoorden

21 januari 2018 om 16:28
Jan-technicus Gebruiker

Kolomkast Left, betekent dat de scharnieren dan links zitten?

Beantwoorden

21 januari 2018 om 21:44
Moderator Paul Moderator

Correct.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 18:43
BarryS83 Gebruiker

Goede avond, ik vroeg mij af. Hoeveel ruimte zit er tussen de achterzijde van de lade en de muur? Mijn afvoer pijp gaat namelijk naar beneden i.p.v. de muur in. Mocht er voldoende ruimte zijn dan kan ik deze bestellen en plaatsen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.