12 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Batavia Ladders

Product expert aanwezig

Batavia Ladders
Compacte, veilige ladders

Deze kwalitatief sterke telescopische ladders van Batavia zijn een combinatie van efficiëntie en gebruiksgemak. Ze zijn breed inzetbaar en nemen weinig ruimte in als je ze even niet gebruikt.

12 januari 2018 om 13:44
J9M Gebruiker

Wat is de breedte van de bovenste sporten? Ik zou de ladder namelijk in een luik willen kunnen zetten. Alvast bedankt.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 13:58
motormuis001 Gebruiker

Bij mijn Aldi-ladder, die ook van Batavia komt, is dat bijna 45 cm.

Vervelend aan deze ladders vind ik dat je bij de onderste sporten moet beginnen met uitschuiven. Wil ik ze verder dan twee en een halve meter uitschuiven, dan moet ik ze dus schuin houden of plat leggen. En daarvoor is niet altijd voldoende plaats (waar de architect met zijn gedachten zat, toen hij een WC van 4.35 meter hoogte tekende in mijn flat is mij een raadsel ;-) ). Maar bij het inschuiven heb je daar dan weer plezier van, want dan hoef je alleen maar de onderste vergrendelingen te lossen.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 14:06
Official Product Expert Batavia-Expert Official Product Expert

Hallo J9M,

De breedte van de ladder is bovenaan 45 cm (de breedte van de sport zelf is 34 cm).

Als je de ladder in de volledige lengte wilt gebruiken begin je bovenaan met uittrekken/schuiven en dan doorgaan tot de complete ladder uitgeschoven is.
Hierdoor is het niet nodig om de ladder op de grond o.i.d. te leggen.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 15:08
motormuis001 Gebruiker

Als je ook maar één stuk niet uitschuift kun je het schudden. Bij de minste of geringste belasting van een hogere trede schuift hij dan meteen weer in ….

Beantwoorden

12 januari 2018 om 15:11
motormuis001 Gebruiker

En dat is dan precies de reden waarom je alleen maar de onderste vergrendelingen hoeft te lossen. Vanaf beneden schuiven dan de daarboven zittende treden zonder hulp in. Behalve de bovenste 2 treden, die moet je een beetje helpen.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 17:18
hvoorvelt Gebruiker

Wordt deze ladder met stabilisatiebalk geleverd?

Beantwoorden

13 januari 2018 om 17:33
johnnycrash Gebruiker

Om de andere dag staat er een fout in de beschrijving :middenmaat ladder  is ingeschoven 11cm langer dan in de beschrijving staat. Wel belangrijk toen ik het gelukkig opzocht bij  een andere verkoper – meer uitgebreid ook – en NA mijn opslagplaats te meten. Kan er dus niet in.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 21:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond johnnycrash,

Om welke ladder gaat dit? Dan kunnen we dat even nakijken.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 00:02
eva864 Gebruiker

Niek, johnnycrash verwijst in zijn post naar de “middenmaat ladder”. Aangezien er drie ladders van verschillende lengte aangeboden worden, lijkt het mij duidelijk dat het om de middelste van de drie gaat, niet de grootste, en niet de kleinste.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 00:10
motormuis001 Gebruiker

@eva864: ik snap de verwarring bij Niek wel, want johnnycrash beweert dat de ‘middenmaat’ net zo lang is als de grootste.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 10:29
grrt Gebruiker

Zijn er nog mensen die ervaring hebben met deze ladders?

Beantwoorden

14 januari 2018 om 18:05
motormuis001 Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.