11 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Feilo Sylvania

Product expert aanwezig

Feilo Sylvania
De zon in het plafond

Om optimaal te presteren, is het juiste licht van essentieel belang. In deze Flash Sale vind je professioneel ledlicht van Feilo Sylvania, perfect voor op werk, in de kelder of waar dan ook.

11 januari 2018 om 07:30
dbnm Gebruiker

Wil deze gebruiken voor opbouw (op een betonnen plafond zonder (hang)kabels).  Is dit mogelijk, zo ja moet ik een aparte set bijkopen of is die meegeleverd en wat zijn daar de specs van aub.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 10:56
Official Product Expert Sylvania-Expert Official Product Expert

Beste,

Dit is mogelijk met een opbouwkader, niet via Ibood verkrijgbaar. Online te vinden bijvoorbeeld onder zoekterm ‘Lumiform Opbouw’

Succes!

Mvg

Beantwoorden

11 januari 2018 om 12:40
epkk Gebruiker

Bij de specificaties staat : “Montage : Ingebouwd, op het oppervlak of opgehangen (met accessoire)”

Dus de accessoire  voor opbouw is toch inbegrepen dan?

Beantwoorden

11 januari 2018 om 13:37

Beste,

Opbouw of ophangen kán met een accessoire, niet meegeleverd.

Mvg

Beantwoorden

11 januari 2018 om 14:24
dbnm Gebruiker

Nice, alleen kost dat opbouwkader nog eens 50EUR (https://www.elektrobode.nl/products/lumiance-lumiform-600-opbouw-kit-3036809?gclid=EAIaIQobChMI6qj_m4DQ2AIV0p0bCh0rUQDeEAQYASABEgJoqfD_BwE) maw duurder dan het paneel zelf.

De fotos bij het product op ibood zijn enorm misleidend.  De eerste met dunne lijst (geeft de indruk van inbouw te zijn) – de 2e met iets dikkere die weldgegelijk de indruk geeft van opbouw te zijn.  Niet dus – blijkbaar – 50EUR extra.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 15:19
epkk Gebruiker

Er staat idd nergens in de info of specificaties dat het opbouwelement niet inbegrepen is… misleidend als je deze voor opbouw zou aangekocht hebben !!

Gelukkig heb ik de bestelling geplaatst voor inbouw… Ook al kon ik er blijkbaar maar 4 bestellen terwijl ik er 6 nodig had…

Beantwoorden

11 januari 2018 om 15:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Om opkopen door handelaren te voorkomen kun je bij ons maximaal 4 stuks van elk artikel bestellen.

Uiteraard kun je wel tot maximaal 4 bestellingen per dag plaatsen, om zo bijvoorbeeld 6 stuks aan te schaffen.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 08:26
GlasArt Gebruiker

Tegen beter weten in vraag ik het toch: zijn de panelen dimbaar?

Beantwoorden

11 januari 2018 om 10:58

Beste,

De panelen worden met een niet dimbare driver geleverd.

Mvg

Beantwoorden

11 januari 2018 om 11:40
Multicycle Gebruiker

Ik wil het paneel achter een batik (doorzichtig doek) schilderij plaatsen.  Wat is het gewicht van het paneel van 600 x 600 x 9 mm?

Zijn er technische bezwaren tegen deze toepassing (plaatsing paneel direct tegen de achterzijde van het doek, warmte op het doek, te weinig ventilatie, teveel licht enz.)

Beantwoorden

11 januari 2018 om 12:31

Beste,

Het gewicht is 3,8kg.

Ik snap je idee, ik denk niet dat dit de juiste oplossing is gezien de hoeveelheid licht (teveel). Ook de warmte ontwikkeling kan een probleem zijn wanneer er te weinig ventilatie is.

Mvg

Beantwoorden

13 januari 2018 om 11:37
Willem1965 Gebruiker

We hebben net een pand gekocht en zouden er graag 52 aanschaffen voor plaatsing in een doorzakplafond. Is dit te regelen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.