18 december 2017 om 00:00
iBOOD

Wolfgang Werktools

Wolfgang Werktools
Fix het allemaal in 2018!

Het nieuwe jaar is in zicht, dus we mogen het al eens hebben over de goede voornemens. “In 2018 verwijder ik eindelijk die vieze vloerbedekking in de keuken” of “In 2018 hang ik eindelijk dat kadertje aan de muur”. Het zijn van die klusjes die je snel op de lange baan schuift en we snappen heus wel waarom. Tot nu toe had je natuurlijk de juiste tools niet in huis die deze klusjes best wel aangenaam maken. Daar komt gelukkig verandering in met deze must-have tools van Wolfgang!

18 december 2017 om 00:55
delot2011 Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
een ander merk kan ook een andere kwaliteit betekenen
prijsvergelijking is alleen toegestaan voor exact hetzelfde merk & type

Beantwoorden

18 december 2017 om 09:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

De discussie n.a.v. deze post weggehaald.

Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Het topic is bedoeld om deze deal te bespreken. Voor vragen m.b.t. de moderatie kun je mailen naar community@ibood.com.

Beantwoorden

18 december 2017 om 13:19
Uray25 Gebruiker

En wat is nu preceis de inhoud van deze set ?!

En dan bedoel ik dus de Wolfgang 25 delige schroevendraaierset.

Beantwoorden

18 december 2017 om 14:00

Ik ga het even navragen, Uray.

Beantwoorden

18 december 2017 om 19:21
Willie6407 Gebruiker

Dat lijkt me duidelijk. de houder en 24 bits die je op foto 1 ziet. En dan krijg je er nog een etui gratis bij, dus eigenlijk 26-delig ;-)

Beantwoorden

19 december 2017 om 10:41

En hieronder zie je welke bits er in zitten:

Beantwoorden

18 december 2017 om 15:35
lars_greft Gebruiker

Bij de schuurmachine staat in de specificaties bij Samenstelling set “Schuurbladen (korrelgrote P80): 1 per schijf” en daaronder staat nog een set schuurpapier. Maar zit de set schuurpapier al bij de schuurmachine of moet je dat er nog los bijbestellen?

Beantwoorden

18 december 2017 om 16:00

Ik vraag dit even voor je na, Lars.

Beantwoorden

19 december 2017 om 16:09
lars_greft Gebruiker

Weet je er inmiddels al meer over?

Beantwoorden

20 december 2017 om 09:53

De set schuurpapier wordt niet meegeleverd en kan los besteld worden in de Flash Sale.

De tekst in de deal was verwarrend en incorrect, deze hebben we zojuist weggehaald. We zullen uiteraard de klanten informeren.

Beantwoorden

18 december 2017 om 21:24
theodouma Gebruiker

Een 20volt acccuboor die maar een koppel heeft van 26 Nm is niet echt veel; een beetje accuboor heeft het dubbele hiervan. Dus ondanks de acccuspanning is deze boor te vergelijken qua kracht met een simpele 10V boor van Bosch. Sterker nog, mijn 10.8V accuboor van de Lidl (of de Aldi) heeft hetzelfde koppel, echter is deze compacter.

24 Nm is leuk voor schroeven in hout draaien en kleine gaatjes boren in hout of aluminium. Wil je meer kijk dan echt naar een boor met meer koppel!

Beantwoorden

19 december 2017 om 09:23
Willemonl Gebruiker

Helemaal mee eens. Dit is volgens mij de marketing afdeling die dacht laten we 20v doen, dat klinkt goed maar vervolgens het apparaat er niet op aan wilde passen (al zou het prijs / kwaliteit wel prima kunnen zijn natuurlijk). Maar het is niet de superboor die het pretendeert te zijn

Beantwoorden

19 december 2017 om 17:23
motormuis001 Gebruiker

Over de Aldi gesproken: ‘Wolfgang’ is (of misschien was) toch hun smartphone-merk?

Beantwoorden

20 december 2017 om 15:19
agschaap Gebruiker

als over het algemeen tevreden ibood klant gaan jullie nu toch wel erg de misleidende kant op met duitse merknamen die gewoon geregistreerd staan bij een handelsonderneming uit blokker in jawel noord holland. kortom goedkope chinese rommel die een duits kwaliteits imago moeten doen geloven. ook 20volt slaat nergens op als je de specificaties van de accu ziet dan levert hij 18volt. kortom Ibood hou het een beetje serieus met dit soort aanbiedingen.

Beantwoorden

20 december 2017 om 16:40
charliemhj Gebruiker

heel juist !

Beantwoorden

20 december 2017 om 16:48
elephantman Gebruiker

Ibood bedenkt die merknamen niet hoor…

Iedereen kan de specs lezen en dan een keuze maken.

Beantwoorden

20 december 2017 om 17:11
charliemhj Gebruiker

Duits klinkende namen met daar achter Germany!  maar niet Made in Germany

zuiver om de mensen te misleiden en ze te doen denken dat ze Duitse kwaliteit kopen, maar is  Made in P.R.C. “People’s Republic of China”

+ ze plakken er een hoge verkoopprijs op en dan een grote korting, op Marktplaats vind je dezelfde , daar kost hij zogezegd 199.95€ -70´% , bij DealDonkey kost hij 100€ -50% enz…

moesten ze deze bij de Lidl verkopen zou deze geprijsd staan aan 39.95 €  en dat is het waard

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.