15 december 2017 om 00:00
iBOOD

GROHE Essentials

GROHE Essentials
Comfort en kwaliteit

Comfort en kwaliteit zit in de details. GROHE begrijpt dat en heeft in de loop der jaren zijn producten geperfectioneerd. En waar het normaal van die producten zijn die je verbouwingskosten flink opkrikken, kun je vandaag wel heel goedkoop die nieuwe douche, kraan, handgreep, zeepdispenser of handdoekring scoren, maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

15 december 2017 om 13:20
nissort Gebruiker

Wat is hiermee bedoeld?

“Let op: Dit product wordt in een doos van een ander product geleverd, omdat het product geen eigen retailverpakking heeft.”

is dit al een keer verstuurd (dus gebruikt?) en zonder verpakking terug genomen, dit lijkt me wel het geval als ik dit zo lees.

m.v.g.

Beantwoorden

15 december 2017 om 13:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit product is geheel nieuw en dus niet eerder verstuurd/gebruikt/teruggenomen.

Hij wordt (geheel nieuw) geleverd in de verpakking van een ander model douche. Deze verpakking is voorzien van enkele stickers om aan te geven dat het daadwerkelijk het door ons aangeboden product bevat.

Beantwoorden

15 december 2017 om 13:34
nissort Gebruiker

hoe weet ik of dit product wel compleet is en er niets aan mankeert?

Beantwoorden

15 december 2017 om 13:36
nissort Gebruiker

Bedankt voor de snelle reactie Bas,

maar ik heb het all eerder mee gemaakt dat ik een gebruikt product bij jullie heb ontvangen.

Beantwoorden

15 december 2017 om 13:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik snap dat je dan extra voorzichtig bent. Bij deze kan ik bevestigen dat het een geheel nieuw product is, die enkel in een andere verpakking geleverd wordt. Dit is gewoon een nieuwe retailverpakking, maar dan van een ander model van de Euphoria-lijn van Grohe. De inhoud is gewoon volledig.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.