11 december 2017 om 00:00
iBOOD

Stayhold Sale

Product expert aanwezig

Stayhold Sale
Veilig vervoeren

Stel je voor dat je een rotonde neemt en je boodschappen gewoon rechtop blijven staan in de kofferbak. Dat je nooit meer bang hoeft te zijn dat er onderweg iets van je lading beschadigt. Met Stayhold kofferbak-organisatiemateriaal deel je de kofferbak zelf in en houd je alles stevig op z'n plek.

11 december 2017 om 05:52
aberg Gebruiker

Helaas laat het klittenband na verloop van tijd los en heb je niets meer aan de Stayholt.

Uiteraard kun je een serviceverzoek indienen maar even retour sturen is met dit artikel makkelijker geschreven dan gedaan.denk alleen maar aan de verpakking en verzendkosten

Geen aanrader dit artikel al is het idee er achter handig

11 december 2017 om 06:09
Official Product Expert Stayhold-Expert Official Product Expert

Beste Aberg, erg vervelend dat jij deze ervaring hebt. Wij willen dit dan ook oplossen. Stuur je NAW gegevens plus aankoopnota naar verkoop@harvestbv.nl en wij lossen dit op. Gelukkig komt dit erg weinig voor. Met de nieuwe Sidekick kan dit niet gebeuren, want daar zit geen klittenband onder en is toepasbaar op bekleding, velours en rubber.

11 december 2017 om 10:32
donk121 Gebruiker

The Sidekick is dus ook geschikt voor tapijt? Er staat bij de beschrijving dat deze geschikt is voor harde oppervlakken.

11 december 2017 om 13:00

Jazeker ook op tapjt

12 december 2017 om 15:20
gerhardknol Gebruiker

Beste Expert (en aberg),

Dit is heel herkenbaar, heb er twee die ik in mijn auto gebruikte en bij loshalen van het tapijt gaat inderdaad velcro aan onderkant los. Met name bij warm weer. Besteld 21 december 2015 bij Ibood. Ik zal mijn NAW gegevens ook opsturen, want inderdaad: opsturen kost meer dan nieuwe bestellen.

11 december 2017 om 10:40
HolleGijsBolle Gebruiker

Goedemorgen,

Even een dubbelcheck: hoeveel dividers zitten er in de Stayhold Divider Classic en Metro? Gaat het per 1?

En wat zijn de afmetingen van de Metro? Staat er helaas niet bij.

Met vriendelijke groet,

Gijs

11 december 2017 om 13:16

De Stayholds zijn altijd per stuk, behalve de straps die zijn per 2 stuks.

De afmetinging:

Classic 14×46x19cm

Mini 14×12x19cm

Metro 14×36x19cm

Sidekick 20×35x19cm

12 december 2017 om 00:36
Pvdvenis Gebruiker

Zo wouw man! 6 cent korting bij dat Superpack tov alles los bestellen! Goeie extra aanbieding zeg!

12 december 2017 om 06:25
Senna007 Gebruiker

Wel erg gemakkelijke dingetjes hoor, ik heb ze achter in mijn kofferbak en nooit meer last van rollende petflessen enz.

12 december 2017 om 06:54
renver Gebruiker

Wat is het verschil tussen de Metro en Classic?

12 december 2017 om 10:38

Het verschil is de afmeting, de Metro is 10 cm smaller. en heeft een soort inkeping om goederen met een hoek beter vast te zetten.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.