8 december 2017 om 00:00
iBOOD

OP=OP Voor de klussers!

OP=OP Voor de klussers!
Lekker shoppen...

Goedkoop je klusspullen shoppen is misschien nog wel leuker dan het klussen zelf. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

8 december 2017 om 00:12
NvdZ Gebruiker

Ik probeer de Cocoon raamverduistering te bestellen, maar welke combinatie ik ook kies, alles lijkt uitverkocht. En waarom moet ik twee keer Maat ingeven? Misschien is het handig om een lijstje hier te geven welke maten beschikbaar zijn en in welke uitvoering.

8 december 2017 om 00:43
Moderator Niek Moderator

Goedenacht NvdZ,

Dat je twee keer de maat moet ingeven klopt niet en is doorgegeven aan iBOOD. Die zullen het morgen aanpassen. Wanneer je eerst de maat selecteert zie je meteen welk type en welke kleuren er nog beschikbaar zijn. :-)

8 december 2017 om 00:21
RD2D Gebruiker

Het gaat over de Makita 18V borstelloze combiboor en slag- schroevendraaier met bitset

Op de eerste foto wordt de set afgebeeld met een M-box maar in de tekst wordt gesproken over een koffertje. De set wordt toch wel geleverd met deze M-box? Anders zou het wel erg misleidend zijn

8 december 2017 om 00:33
Dennjos Gebruiker

Met het koffertje in de specificaties wordt verwezen naar de bitset, die zit in een klein koffertje

8 december 2017 om 08:11
RD2D Gebruiker

Het geheel wordt geleverd in een koffer met twee krachtige 5,0 Ah accu´s en een 38-delige set met bits en houders worden geleverd in een compact bewaarhoesje.

Ik lees hier niets meer over de M-box

De laatste foto toont ook een koffer en niet de M-box!

8 december 2017 om 08:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RD2D,

Het koffertje op de laatste foto is van de bitset, je krijgt de M-box ook bij deze set :-)

8 december 2017 om 02:12
TonG Gebruiker

Die raamsverduistering is een fake aanbieding. Die komt vaker langs en ALTIJD zijn bepaalde maten METEEN uitverkocht. Misschien dat ze er voor de show 1 stoppen, maar zelfs dat betwijfel ik. Vermoedelijk is het een poging minder courante versies alsnog te verkopen.

8 december 2017 om 09:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Diverse maat/kleur/model-combinaties zijn niet beschikbaar. Ik raad je aan om eerst de maat die jij nodig hebt te selecteren, zodat je in de andere dropdowns meteen ziet welke modellen en kleuren nog beschikbaar zijn in die maat.

9 december 2017 om 10:11
Beneb17 Gebruiker

Mrindoor camera, zit wel microfoon op naar geen luidspreker? Voor terugvragen. Niet echt nodig voor beveiliging, maar super handig voor babysit.

10 december 2017 om 12:44
JAGER040 Gebruiker

LED Uitbreidingsoptie Deursensor 2,2 W, Hoe kan ik er hier meerdere van bestellen? Het lukt me niet de 1 te veranderen in een ander getal. Opnieuw bestellen via “verder winkelen” biedt ook niet het gewenste resultaat.

10 december 2017 om 15:48
jessies Gebruiker

Is het misschien de laatste?

10 december 2017 om 20:42
Moderator Niek Moderator

Goedenavond JAGER040,

Dan zal het waarschijnlijk om de laatste(n) gaan.

10 december 2017 om 17:14
karimxp Gebruiker

Ik heb belang bij Toolwelle doppenset, maar met gratis verzendig :)

Jammer dat ibood geen gratis verzending heeft!

10 december 2017 om 20:53
Moderator Paul Moderator

Andere aanbieders verzenden het ook niet volledig gratis. Ofwel zit het in de prijs verstopt, ofwel zit het niet in de prijs verwerkt en wordt het apart vermeld. Linksom of rechtsom, je zult er toch voor moeten betalen. 
iBOOD kiest voor transparantie en houdt de verzendkosten buiten de dealprijzen. Tevens handig als je meerdere producten tegelijk besteld, want dan betaal je maar eenmaal voor verzending.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.