8 december 2017 om 00:00
iBOOD

Autowintersport

Product expert aanwezig

Autowintersport
Voorbereid op wintersport

Is jouw auto klaar voor de wintersport? Dakkoffer voor oma al aangeschaft? Kijk in deze Flash Sale welke items je nog mist om voorbereid op wintersportvakantie te gaan. 

10 december 2017 om 20:16
Deon1s1us102 Gebruiker

Wat kost het slot van de Tiger ?

Is deze direct mee te bestellen  ?

Beantwoorden

10 december 2017 om 22:48
mathiaspultyn Gebruiker

Goedenavond,is er een dakdrager compatibel met mijn Peugeot 508 SW met panoramisch dak Van bouwjaar 2016 ? Op de lijst die te downloaden is is Het me niet helemaal duidelijk welke past voor mijn wagen.

Beantwoorden

17 december 2017 om 11:02
karmaa Gebruiker

Waarom worden deze sneeuwkettingen zo laat geleverd, ik dacht mooi op tijd voor wintersportvakantie tussen kerst en oude en nieuw!

Beantwoorden

17 december 2017 om 20:15
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum is 28 december 2017. Dit wordt ook bij de deal aangegeven onder Verzendinformatie, zodat je er rekening mee kan houden voordat je tot aankoop overgaat.

iBOOD heeft de sneeuwkettingen niet op voorraad liggen. Na afloop van de sale worden de producten vanuit de leverancier naar het distributiecentrum verzonden. Daar vandaan gaan de bestellingen naar de klanten. Helaas vergt dat een langere wachttijd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.