1 december 2017 om 00:00
iBOOD

OP=OP Voor de klussers!

OP=OP Voor de klussers!
Lekker shoppen...

Goedkoop je klusspullen shoppen is misschien nog wel leuker dan het klussen zelf. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

1 december 2017 om 00:07
Dropkikker Gebruiker

Aangezien het Ideal toilet weer opnieuw wordt aangeboden ga ik er vanuit dat de mensen die deze de vorige keer besteld hebben de softclose zitting alsnog krijgen? Of blijven jullie zwijgen?

Edited by: Paul
ik zal een update vragen bij de klantenservice

1 december 2017 om 00:18
DAVID-V1980 Gebruiker

Een toiletpot voor mensen met een vierkant achterwerk… Ach ja, waarom zou het goed moeten zitten? Zolang het design maar mooi is…

3 december 2017 om 10:29
Piet_Degryse Gebruiker

Oei,

Heb deze ook aangekocht voor onze woning in opbouw. Ik heb de staat gecontroleerd maar niet op het type zitting gelet.

Zal dit ook vlug moeten controleren.

1 december 2017 om 00:18
El-Dimi Gebruiker

Past de Bosch 18V cirkelzaag op het fsn geleiderailsysteem van bosch?

1 december 2017 om 00:53
Dennjos Gebruiker

De Bosch cirkelzaag past op de FSN geleiderails

1 december 2017 om 07:18
El-Dimi Gebruiker

Zeker van??

Ik vernam dat de GKS 18V-Li SOLO niet op de fsn rails zou passen, de GKS 18V-57G wel…
Ik lees het nergens in de beschrijving, maar door de specificaties lijkt me dit meer de GKS 18V-Li SOLO die dus niet zou passen.

1 december 2017 om 09:58
Dennjos Gebruiker

Ja deze kan wel op een rails. Er is ook wel een youtube filmpje van als je op dit type zoekt.

1 december 2017 om 18:58
agschaap Gebruiker

hij past alleen op de oude fsn rails die er dacht ik in twee maten was 70cm en 140cm dus niet op de huidige fsn rails. ik heb deze de vorige keer speciaal gekocht omdat ik de oude rails heb

2 december 2017 om 01:13
El-Dimi Gebruiker

Is er een product of Ibood verantwoordelijke die hier antwoord op kan bieden, want ik vind het wel redelijk cruciaal om wel of niet aan te kopen… (Idem zo voor aangeboden decoupeerzaag.)

2 december 2017 om 14:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag El-Dimi,

De Bosch cirkelzaag kun je wel gebruiken op de oude FSN geleiderails. Op de nieuwe modellen geleiderails past hij helaas niet. De decoupeerzaag kan ook op de geleiderail, maar dan heb je er nog wel een adapter bij nodig :-)

2 december 2017 om 12:42
Gemhunt Gebruiker

Heeft er iemand ervaring met de boormachine van B&D, waar de accessoireset bij zit (BCD712AS2T-QW)?

Op internet valt er niet bijster veel over te vinden, maar ik een leek in dit soort artikelen. En ik ben dus ook verre van een veeleisende gebruiker :-)

2 december 2017 om 20:59
PietjePluk Gebruiker

Ik ben hier ook geintresseerd. Vind er op internet ook niks over en vraag me dan ook echt af of het wel een goede koop is.  Iemand die ons hierbij kan adviseren?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.