12 september 2017 om 00:00
iBOOD

Wagner Tools

Wagner Tools
Die vervelende klusjes, zo geklaard

Als het huis gerenoveerd moet worden dan komt er een hoop werk op je af. Werk dat een stuk makkelijker is als je de juiste gereedschappen bij de hand hebt. Zo een simpel en basale klus zoals behang krabben wordt een regelrechte nachtmerrie als je alleen met een plamuurmes in de weer bent. Ook bij het verwijderen van verf kom je niet ver zonder verfbrander. Gelukkig zijn er bedrijven als Wagner die dergelijke gereedschappen maken en wij mogen ze vandaag aanbieden. Veel klusplezier!

12 september 2017 om 00:16
StephanO_NL Gebruiker

Prima aanbieding! Deze verfspuit gaat goed van pas komen in ons nieuwe huis! Bye bye verfrollers

Beantwoorden

12 september 2017 om 13:00
Official Product Expert Wagner-Expert Official Product Expert

Klopt … volgens mij in Nederland een nooit geziene prijs voor dit toestel

Succes

mvg

Beantwoorden

12 september 2017 om 00:33
mrdummy Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

13 september 2017 om 00:14
mrdummy Gebruiker

Identiek product of identiek apparaat maar dan ander merk (een re-branded model)?

Beantwoorden

12 september 2017 om 10:21
Leanderx82 Gebruiker

Vraag, is het plafond er ook goed mee te doen, kan de beker dus 45 graden worden gedraaid?

Beantwoorden

12 september 2017 om 12:58

Je kan met de verfspuit omhoog en omlaag spuiten.

De stijgbuis is gebogen dus je kan ze in de juiste richting plaatsen zodat de beker zo goed als volledig wordt leeggezogen.

mvg

Beantwoorden

12 september 2017 om 10:50
ghost001 Gebruiker

Ik zie op de foto dat hij in te stellen is in graden Fahrenheit. Maar hij is ook om te zetten naar graden Celsius?

Beantwoorden

12 september 2017 om 13:00

Zal een foutje zijn op de foto …

Je kan op onze website alle info vinden in Celsius.

Mvg

Beantwoorden

12 september 2017 om 12:47
Marcellokoster Gebruiker

is deze beter dan die andere wagner W565 die zonder slang eraan?

Weet niet welke ik moet nemen?

Beantwoorden

12 september 2017 om 12:58

De W 665 is krachtiger.

Bij de W 565 heb je het gewicht van de motor in de hand (1KG) … heb je niet bij de W 665.

De 565 is dan weer beter op te bergen.

Als je veel klussen hebt is de W 665 de beter keuze

mvg

Beantwoorden

12 september 2017 om 15:13
Koos.O Gebruiker

En de W665 heeft een extra spuitopzetstuk voor beits en lak en een afplakset. Zie info:

Vermogen: 370 Watt

Verstuivingsvermogen: 120 Watt Maximum debiet: 0 – 375 ml / min Lengte van de luchtslang : 3,5 m Inhoud beker: 1800 ml voor muurverf, 800 ml voor lak/beits/houtbeschermingsmiddelen Met 1 spuitopzetstuk: i Spray opzetstuk voor muurverf Voor kleine tot middelgrote verfprojecten binnen: muren en plafonds De verfhoeveelheid is traploos regelbaar Nauwkeurig en comfortabel werken met de instelbare verfstraal: verticaal of horizontaal Click & Paint systeem: verwissel je verf en dus de beker binnen enkele seconden, dankzij het Click & Paint systeem kan je ook andere opzetstukken op je toestel plaatsen Makkelijk te reinigen De set bevat een extra spuitopzetstuk voor lak, beits of houtbeschermingsmiddelen De set bevat een Wagner afplakset Gewicht: 6,478 kg

Beantwoorden

12 september 2017 om 16:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit extra opzetstuk hoort niet meegeleverd te worden.

Voor iedereen die hem voor 16:00 gekocht heeft (op dit moment hebben we de content aangepast op onze website), regelen we dat het opzetstuk toch wel wordt meegeleverd.

Iedereen die de bestelling na 16:00 plaatst (vanaf dat moment werd er niet meer gesproken over dit extra opzetstukje), zal hem niet ontvangen. Neemt natuurlijk niet weg dat de deal alsnog erg scherp is!

Beantwoorden

12 september 2017 om 21:55
Jan-van-Gent Gebruiker

Niet fair ten opzichte van de mensen die pas na 16:00u in de mogelijkheid zijn om een bestelling te doen!

Beantwoorden

13 september 2017 om 09:14

Deze klanten krijgen de deal zoals hij initieel bedoeld was. De klanten voor 16:00 boffen dat wij een foutje hadden gemaakt, en krijgen dit kleine extraatje.

Beantwoorden

13 september 2017 om 10:49
Palette Gebruiker

Toen ik gisteren bestelde om 21u30 was de content op de detailpagina nog NIET aangepast … Ik heb dus iets besteld wat ik in feite niet zal ontvangen?

Beantwoorden

12 september 2017 om 16:02
Tantuss Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van deze verfspuit en wat weegt de doos met inhoud?

Beantwoorden

12 september 2017 om 16:49

Lengte 37,50 cm

hoogte 28,0 cm

breedte 25,50 cm

Gewicht incl de doos 3,37 kg

mvg

Beantwoorden

12 september 2017 om 18:22
Myma Gebruiker

ik wil W665 bestellen, maar enkel op voorwaarde dat het extra opzetstuk meegeleverd wordt (zoals in de advertentie vermeld was). Kan dit bevestigd worden aub?

Beantwoorden

12 september 2017 om 19:03
Davidovic0 Gebruiker

Beste, in de omschrijving en de specificaties staat nog steeds vermeld dat het extra opzetstuk voor lak erbij is. Klopt dit of niet? Want heb enkel interesse wanneer deze erbij is…

Beantwoorden

12 september 2017 om 21:34
Palette Gebruiker

Ik heb hem net besteld via http://www.ibood.com/diy-be/nl/product-specs/28743/76741/muurverfspuit.html, waar er nog steeds bijstaat dat het extra stuk voorzien is (alsook een foto van het extra stuk) en zie nu dit forumtopic. Graag duidelijkheid omtrent het extra opzetstuk …

Beantwoorden

13 september 2017 om 03:51
Mordegai Gebruiker

Het zou ibood sieren om al hun klanten gelijk te behandelen,

en dus het opzetstukje voor iedereen erbij te leveren.

Beantwoorden

13 september 2017 om 06:53
ebiegel Gebruiker

Je kan hem natuurlijk ook op uitverkocht zetten.

Beantwoorden

13 september 2017 om 08:53
Myma Gebruiker

ibood en fair play gaan niet samen, heb ik al meermaals proefondervindelijk mogen ondervinden !!!

ibood en duidelijk en transparante communicatie is helemaal te veel van het goede gevraagd.

hoe moeilijk kan het zijn om te leveren wat er in de advertenties beloofd wordt. Heb ooit een iPhone gekocht die achteraf gezien kennelijk enkel in Brazilië bruikbaar was. De hele affaire heeft meer dan 6 maanden aangesleept en een échte oplossing is er nooit geweest. Zeer spijtige zaak.

Beantwoorden

13 september 2017 om 08:54
Myma Gebruiker

op uitverkocht zetten… idd de makkelijkste manier om van “lastige” klanten af te komen en niet meer te moeten reageren of fouten toe te geven. Typisch ibood.

Beantwoorden

13 september 2017 om 08:56
Myma Gebruiker

En binnenkort zal ibood weer alles uit de kast komen om verkozen te raken als beste site van het jaar… ik zal aan dit stukje slecht theater alvast NIET meewerken.

Beantwoorden

13 september 2017 om 09:25
beefcakes Gebruiker
13 september 2017 om 12:12
Myma Gebruiker

Beefcakes: de leukste thuis zeker (als de andere huisgenoten weg zijn én de vuilnisbakken buiten staan) ?  :-)

Het gaat er mij om dat ibood steeds maar weer moeite heeft om het spel correct te spelen. Ik heb me lang afzijdig gehouden van deze website en nu sinds deze week uit nieuwsgierigheid terug eens komen kijken. Nu loopt het al fout nog voor ik een aankoop wil doen. Goed bezig ibood.

Beantwoorden

13 september 2017 om 13:20
Mordegai Gebruiker

Jammer dat er nu ineens geen moderator meer reageerd. Heb al een fikse bestelhistorie in al die jaren opgebouwd en gelukkig geen grote problemen ondervonden. De prijs van producten die verkocht worden is meestal prima,  maar een stukje klanten service vanuit dit bedrijf zou ook leuk zijn. Lijkt mij in ieder geval sterk dat er niemand van ibood deze reacties leest ( behalve de consument).

In ergste geval kun je terugsturen na aankoop en op je geld wachten.

Beantwoorden

13 september 2017 om 13:22

Ik heb jullie meldingen doorgezet naar mijn collega’s van de Quality afdeling. Zij zullen dit verder oppakken en jullie hierover informeren.

Beantwoorden

14 september 2017 om 18:17
Myma Gebruiker

Een antwoord hoeven we vermoedelijk niet meer te verwachten?

Als gezegd nog steeds interesse in W665 indien incl. extra opzetstuk als vermeld in de oorspronkelijke advertentie.

Beantwoorden

13 september 2017 om 13:45
Mordegai Gebruiker

Bas,

Bedankt voor je reactie, hopelijk snel uitsluitsel hierover.

Toen ik bestelde stond er duidelijk met lakspuit, na wat googelen kwam ik bij onderstaande link uit en aangenomen dat het eenzelfde aanbieding was.

http://www.verfspuitkopen.nl/w-665-muren-plafonds.html

Zou ook willen verzoeken om de foto van iemand die een kastje spuit aan te passen,dit wekt ook de indruk dat het om

een lakspuit gaat.

Beantwoorden

13 september 2017 om 16:42

De site verfspuitkopen.nl is normaal een “spook”.   Ik denk niet dat je hier echt nog wat kan bestellen.  Al jaren geen partner meer van Wagner.

mvg,

Beantwoorden

13 september 2017 om 21:18
Mordegai Gebruiker

Ik heb een mail verstuurd naar deze website, ziet er normaal uit verder en afhalen is ook mogelijk.

Beantwoorden

13 september 2017 om 22:21
DornoD Gebruiker

Een mail sturen om iets te mogen kopen? Erg vaag!

Zonder knop bij de aanbieding om iets in een winkelmand te plaatsen kun je daar niets kopen. Dan zijn het gewoon loze advertenties en snap ik de “spook” benaming van de Wagner Expert wel. 
Misschien moet je daar eerst een account aanmaken voordat je een bestelknop te zien krijgt, maar dat vind ik geen klantvriendelijke manier en heb ik niet geprobeerd.

Beantwoorden

13 september 2017 om 22:54
Mordegai Gebruiker

Nee een mail om uitleg te krijgen over de beschuldiging van spookwebsite natuurlijk???? duh..

Bestellen is inderdaad beperkt mogelijk, staat op een laag pitje wat voorraad betreft.

Uitleg van medewerker :

Beste heer/mevrouw,

We zijn geen spooksite. We hebben jaren met succes Wagner producten verkocht, wegens drukte hebben we de site op een zeer laag pitje gezet. 

We hebben bijna geen producten meer voorradig, de meeste producten zijn geblokkeerd en kunnen niet in het winkelmandje worden geplaatst. 

Wellicht dat we in de toekomst de Wagner verkoop weer opstarten. Gezien onze zeer beperkte voorraad (geen spuiten meer, alleen nog wat onderdelen), wil ik u adviseren om verder te kijken.

Desalniettemin wens ik u veel succes met uw spuitwerk!

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met ons!

Met vriendelijke groet,

Danny Janssen
Verfpartner.nl
Verfspuitkopen.nl

Beantwoorden

14 september 2017 om 00:01
DornoD Gebruiker

Grappig dat je ze mailt met de vraag “zijn jullie een spooksite?”. Niemand zal daar “ja” op antwoorden. :)
Wel netjes dat je zo snel een reactie van hen krijgt.

Het antwoord bevestigt trouwens mijn gevoel om weg te blijven van die website. Je kunt er vrijwel niets bestellen, ze hebben vrijwel geen voorraad en de eigenaar is te druk met andere dingen bezig. Maar goed, iedereen mag natuurlijk zijn of haar eigen mening hierover hebben.

Mocht je in de buurt wonen en ze hebben het gewenste product toevallig wel in huis dan kun je de gok wagen om er eens langs te gaan.

Beantwoorden

14 september 2017 om 14:38

Let wel op welke versie je krijgt!

We hebben diverse verbeteringen aangebracht aan de W 665 de afgelopen jaren.  Deze van Ibood is met de laatst nieuwe nozzle technologie (rechthoekige opening = I spray).  We hadden vroeger deze met een ronde opening … dat is de oude versie.   Op de site van verspuitkopen is het denk ik de oude versie van enkele jaren terug.

mvg

Beantwoorden

14 september 2017 om 14:44

Lees als volgt … Wagner heeft de samenwerking stopgezet.  Wegens drukte is de waarheid geweld aan doen.   De redenen zal ik niet melden, maar wij werken als A merk het liefst samen met betrouwbare en professionele partijen.

Momenteel staat Wagner bij deze site nog online om trachten wat zoekvolume en traffic naar zijn site te halen en hopelijk wat verf te kunnen verkopen.

Mvg

Beantwoorden

14 september 2017 om 21:12
danny1234567 Gebruiker

Beste Wagner-expert, ik ben erg benieuwd naar uw naam en functie binnen Wagner. Wilt u deze delen?

Mvg

Beantwoorden

13 september 2017 om 19:04
Mordegai Gebruiker

Is dit al zo een oude aanbieding dan?

Beantwoorden

14 september 2017 om 14:39

Deze van verfspuitkopen. nl wel …

Ibood heeft de laatste nieuwe variant in de aanbieding.

mvg

Beantwoorden

13 september 2017 om 19:13
Akkie69 Gebruiker

Ik zie nu ook in mijn Ibood dat de tekst achteraf is gewijzigd: Gisteren stond bij mijn bestelling nog muurverfspuit met Opzetstuk voor Lak en Beits vandaag is dit gewijzigd in muurverfspuit………

Beantwoorden

13 september 2017 om 19:45
Mordegai Gebruiker

Dag Akkie69,

Dat is bij mij ook het geval. Ik denk dat ibood dit wel naar tevredenheid oplost.

Alles is doorgezet naar hun Quality afdeling, dus als kwaliteit hoog in het vaandel staat, komt het wel goed.

Hou mij ook even op de hoogte wat je daadwerkelijk ontvangt!

Beantwoorden

13 september 2017 om 21:19
Akkie69 Gebruiker

Zal ik doen.

Beantwoorden

14 september 2017 om 08:45

Hi both,

De tekst in je bestelling is inderdaad gewijzigd, omdat we de titel van het product hebben moeten aanpassen om de juiste content online te hebben.

Zoals Mordegai terecht aangeeft is deze situatie doorgezet naar onze Quality-afdeling, die dit verder zal oppakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 september 2017 om 11:32
Mordegai Gebruiker

Bas,

Helaas nog niets gehoord van jullie Quality afdeling omtrent

de levering van het lak opzetstuk..

Beantwoorden

18 september 2017 om 12:06

Hoi Mordegai,

Je ontvangt vandaag of morgen een mail.

We hebben geregeld dat iedereen die dit product gekocht heeft (ongeacht het tijdstip), het opzetstuk nagestuurd krijgt. Deze zal dus niet direct meegeleverd worden, maar in een apart pakketje bij je binnenkomen :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 september 2017 om 19:00
Akkie69 Gebruiker

Vandaag een email gehad met de volgende tekst:

Producten

Verwacht

Aantal

[Wood&metal standard] Wood&metal standard

26 september 2017

1x

Dit gaat over het opzetstuk??

Beantwoorden

19 september 2017 om 02:47
Mordegai Gebruiker

Dag Akkie,

Deze mail heb ik ook gehad. Ga er maar vanuit dat dit inderdaad het opzetstuk is. Bas heeft nog even gereageerd op mijn vraag of er al wat nieuws is vanuit hun afdeling.Ik moet zeggen: fijn dat het alsnog opgestuurd wordt, ik ben weer een tevreden klant! Had de spuit ook gekocht met de intentie om er lak mee te spuiten, dus gelukkig heb ik er nu ook wat aan.

Bas en Ibood bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.