11 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Opbergrekken

Opbergrekken
Alles overzichtelijk opgeborgen

Klussen gaat een stuk sneller en makkelijk als je alles gemakkelijk terugvindt. Berg daarom al je klusspullen op in deze stevige en overzichtelijke opbergrekken. Niet alleen handig voor in de berging, schuur of op de zolder, maar ook handig voor in de voorraadkast!

11 augustus 2017 om 00:47
foxathome Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Prijsvergelijkingen mogen, alleen wel met link als bewijs naar het identieke product :-)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:30
foxathome Gebruiker

Je kan mijn bericht wel weghalen, maar bewijs genoeg op de sites van alle doe-het-zelf bouwmarkten, even op een aanbieding wachten en goedkoper dan hier.

Gelukkig hebben anderen hieronder dit al via een link gedaan en zijn ze ZONDER verzendkosten te bestellen, dus RUIM goedkoper zelfs :-)

100 verschillende merken, allemaal uit dezelfde fabriek en overal goedkoper dan hier. Maar goed, dat mag nooit gezegd worden, maar gebeurt wel vaker hier…

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Hoi foxathome,

Je kent de spelregels van het forum: een prijsvergelijking dient ondersteund te worden door een directe link naar het identieke product. “Ga maar kijken bij bouwmarkten” is geen concrete vergelijking. Als je een geldige link plaatst, zal die niet weggehaald worden. :)
De verwijzing hieronder naar Leenbakker is onterecht i.v.m. andere specificaties. 
Bij de verwijzing hieronder naar Praxis geldt dat het product nu niet leverbaar is. Afhalen in de winkel is niet hetzelfde als thuis laten bezorgen. Bovendien zul je reiskosten moeten maken als je bij de winkel gaat afhalen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

14 augustus 2017 om 23:54
foxathome Gebruiker

Ik ben bij Formido gaan kijken, uit dezelfde fabriek, ander merkje, zelfde systeem, exact dezelfde ijzers en planken, op enkele CMs na andere afmetingen, maar gewoon hetzelfde product…
Genoeg mensen die hun best hebben gedaan dat jullie alweer geen goede deal hebben…
Het lijkt soms zo mooi, maar ff zoeken en het blijken steeds weer hele normale prijzen te zijn of zelfs duurder dan elders!

Beantwoorden

14 augustus 2017 om 23:55
foxathome Gebruiker

PS. ik had ze echt nodig en heb ze daar dus gekocht en met iets andere afmetingen, maar naar oppervlak omgerekend heb ik nu meer kast voor minder geld EN geen verzendkosten…
O ja, en een geopende doos voor de halve prijs :P

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 07:52
DaniPosno Gebruiker

Wat is de werkblad hoogte van de Strongwork?

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 23:46
Jtotheh Gebruiker

Ik gok de helft van het totaal,  dus 93 cm.

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 08:55
proostkevin Gebruiker

Waarom worden de verzendingskosten x2 gedaan voor 2 rekken?

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 17:54
Moderator Paul Moderator

Zie de FAQ voor een overzicht van de verzendkosten.

Het tarief van €8,95 geldt voor een pakketgewicht van 5 ~ 30 kg, daarboven is het tarief €19,95. 
Eén opbergrek weegt (ruim) 24 kg, 2 opbergrekken zijn dus zwaarder dan 30 kg.

Bespaartip: plaats 2 aparte bestellingen, dan betaal je €17,90 (2x 8,95) in plaats van €19,95 voor de verzending.

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 08:59
jimmy page Gebruiker

175kg per legplank?!? dat raad ik jullie ten zeerste af. de verticale stangen zijn in 2 delen die je met een plaatje van 8cm moet verbinden. als je op de bovenste planken 175KG legt, kan dit natuurlijk het gewicht niet aan en plooit het rek doormidden.

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 09:09
-JohanS- Gebruiker

Op Bol.com staan ook al enkele meldingen dat de spaanplaten zelfs geen 10de van de geafficheerde 175kg zullen kunnen dragen…

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 09:16
ahenkz Gebruiker

Ben dit merk opbergrekken in de 2 grootste bouwmarkten in Nederland nog nooit tegengekomen, en ik kom er veel. Hoe kunnen ze daar dan de best verkopende zijn ?

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 21:28
Jtotheh Gebruiker

Welke bouwmarkten bedoel je precies? Ahenkz?

Beantwoorden

11 augustus 2017 om 21:37
rutgerdesmet Gebruiker

Bij leenbakker zijn ze 10€ goedkoper

Zijn dezelfde

Worden onder 100 verschillende namen verkocht.

Zijn deftige – stevige rekken. Maar verwacht nu niet om op ieder rek effectief dit gewicht te leggen

Edited by: Paul
het opbergrek bij Leenbakker heeft andere afmetingen en minder planken: dat is niet hetzelfde

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:11
Juless Gebruiker

De STRONG 175 – 176 x 120 x 45 cm is goedkoper bij Praxis. Hier staat dan wel misschien het merk Sencys bij maar ik heb deze rekken circa 2 weken geleden online gekocht en op de verpakking stond Avasco.be. Helaas is het oudpapier net geweest en heb ik de verpakking niet meer.

https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/opbergen/opbergrekken/sencys-opbergrek-jumbo-xl/5332968

Wat er niet bij staat gemeld is dat deze rekken inderdaad 175kg kunnen houden (zeer zorgvuldig geplaatst) en er wordt ook ten strengste aangeraden om deze rekken te ankeren aan de muur. Anders is het immers niet mogelijk om hier 175kg per plank op te kunnen leggen.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:13
Juless Gebruiker

Oh ja en niet te vergeten, je hoeft er ook geen verzendkosten te betalen. Ook niet als je er 2 tegelijk koopt.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 00:33
Moderator Paul Moderator

Dank voor jouw vermelding over het verankeren van het opbergrek.

Op de website van Praxis staat (momenteel) niet op voorraad, waardoor bezorging (nu) niet mogelijk is. Indien je kiest voor Ophalen in een winkel blijkt dat het rek bij veel filialen niet meer op voorraad is.
Uiteraard is er een kans dat het filiaal bij jou in de buurt dit rek nog wel op voorraad heeft, maar dan zul je (transport)kosten moeten maken om het product af te halen. Ik neem aan dat dit niet even achterop de fiets meegenomen kan worden. :)

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 22:14
WoesteWillem Gebruiker

Wat een slechte tegenargumenten!

Echt heel erg kinderachtig het is gewoon een slechte prijs net zoals jullie service

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 23:22
Moderator Paul Moderator

Hallo Willem,

Jammer dat je niet tevreden bent over de service van iBOOD. Is er een lopende kwestie waarbij ik je wellicht kan helpen?

Voor een eerlijke prijsvergelijking geldt: a) beide deals vergelijken inclusief verzending of b) beide dealprijzen vergelijken zonder verzendkosten en c) beide deals moeten te bestellen zijn op het moment van vergelijken.
Het gebeurd namelijk wel eens dat een andere aanbieder de prijs tijdelijk laat zakken tijdens een iBOOD deal om goedkoper te lijken, maar niet kan leveren. Een tijdje later is het product dan wel weer te bestellen, maar niet meer tegen die verlaagde prijs.

Om duidelijkheid te verschaffen heb ik aangegeven dat er verschillen zijn. Doe ermee wat je wilt. :)
Het is uiteindelijk aan de consument om te kiezen of en waar het product aangeschaft gaat worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 07:31
ToonyBee Gebruiker

Zelden zo gescholden op een product bij het monteren. Kastje ziet er in elkaar degelijk uit en is een verrijking in de garage. Maar wat een verschrikkelijk systeem zeg! Als ik dat vooraf had geweten, had ik het wellicht niet gekocht. Laatst bij de Karwei drie goedkoop ingeslagen, twee staan nog in de verpakking… Na montage van de eerste hadden we ze even niet zo hard meer nodig.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 20:32
Louise25 Gebruiker

Wat is er zo verschrikkelijk aan de manier waarop deze kast in elkaar moet worden gezet?

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 07:22
R.Thalen Gebruiker

Zonder handen is het inderdaad wat lastig in elkaar zetten.

Beantwoorden

14 augustus 2017 om 09:06
jimmy page Gebruiker

de rekken moeten met ijzertjes in elkaar gezet worden, een beetje te vergelijken als een naald in een draad steken, alleen is een draad smal genoeg om door het oog van een naald te gaan. de ijzeren lipjes hebben exact dezelfde dikte als de gleufjes waar ze door moeten. dit is prutswerken met houten hamer en slagblok. er komen tangen aan de pas om de lipjes op de juiste plaats te krijgen, en ze terug recht te plooien want ik 80% van de gevallen loopt het fout.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 08:37
meterkast Gebruiker

Strong Tower L draagvermogen 200 kg per legplank, totaal dus 1400 kg.

iBood garanderen jullie die 1400 kg?

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 18:21
inochiyo Gebruiker

ik heb er hier staan van avasco, eenmaal in elkaar valt het wel mee, maar ik zou ze zeker niet meer opnieuw kopen. 175kg per plank betwijfel ik, want ik weeg 70kg en toen ik erop ging gaan zitten als de helft in elkaar zat dan boog het al een beetje door. tijdens het installeren verschillende keren die ijzeren dingen geplooid.

Beantwoorden

14 augustus 2017 om 11:33
netdata Gebruiker

Niet echt een super deal, Bij brico zijn ze zelfs goedkoper: https://www.brico.be/nl/badkamer-keuken-wonen/opbergen/opbergrekken/avasco-opbergrek-’strong-175′-176-x-120-x-40-cm/5498626

En in vooraad, heb je dan nog een discount kaart an krijg je ze nog goedkper.
Sorry iBood, maar ik denk dat je hier de bal mis slaat…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.