23 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Stayhold

Product expert aanwezig

Stayhold
Veilig vervoeren.

Stel je voor dat je een rotonde neemt en je boodschappen gewoon rechtop blijven staan in de kofferbak. Dat je nooit meer bang hoeft te zijn dat je lading beschadigt. Met deze producten van Stayhold deel je de kofferbak zelf in en houd je alles stevig op z'n plek.

23 oktober 2020 om 09:33
eRJe Gebruiker

Erg handig! Heb dit (of een vergelijkbaar) product ooit in de Halfords winkel gekocht. Werkt prima en als je een rubberen mat hebt, draai je ze gewoon om zodat het gewicht op de bodemplaat staat. Voor boodschappen tassen zou er een hogere versie moeten zijn.

De elastieken bandjes zijn echter niet erg praktisch en die zou ik niet nog eens kopen.

Beantwoorden

23 oktober 2020 om 11:41
Official Product Expert Stayhold Expert Official Product Expert

Bedankt voor de positieve reactie. We hebben voor rubberen matten sinds 2019 een andere oplossing. Deze wordt ook hier bij Ibood aangeboden “Stayhold Rubber Medium”

Beantwoorden

25 oktober 2020 om 09:47
sabinestijns Gebruiker

Begrijp ik goed dat ze eigenlijk niet geschikt zijn om boodschappen shoppers rechtop te houden? Dat zou namelijk mijn reden van aanschaf zijn.

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 09:18

Ja dat is ook mogelijk en ook tegen het schruiven.

Beantwoorden

25 oktober 2020 om 07:28
Lente2020 Gebruiker

Afmetingen stayhold wedge pack ?

Beantwoorden

25 oktober 2020 om 08:04

De Wedge heeft de afmeting (per stuk):

16.5 cm lang

10 cm hoog

10 cm breed

Beantwoorden

25 oktober 2020 om 20:34
Lamborghini Gebruiker

Ik rij een mercedes met velours kleed. De standaard oranje blijven niet echt goed zitten. Is hier een oplossing voor?

Beantwoorden

26 oktober 2020 om 09:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lamborghini,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en gaan we dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.