17 september 2020 om 00:00
iBOOD

DIY Garage Sale

DIY Garage Sale
Onze eigen bouwmarkt.

Geen anderhalve meter regels, geen eenrichtingspaden, maar wel alles wat jij nodig hebt om te klussen. Sla snel je slag, want...

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

17 september 2020 om 08:57
MarcusHoutepen Gebruiker

Even een vraag over de Cocoon Cassette Verduisterend Rolgordijn: In het montage filmpje zijn zijgeleiders te zien waar het gordijn dan door naarbeneden zakt. Dat soort geleiders zorgen ervoor dat er langs de zijkanten geen licht meer komt. Worden deze ook meegeleverd? Dat is mij niet helemaal duidelijk uit de omschrijving.

Beantwoorden

17 september 2020 om 10:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Marcus,

Zijgeleiders worden bij deze deal niet meegeleverd.

Beantwoorden

17 september 2020 om 10:04
andycoenen Gebruiker

2x Smartwares Led RGB Floodlight | 10 W : hebben deze een geheugenfunctie bij aan- en uitschakelen?

Beantwoorden

17 september 2020 om 10:53

Hoi Andy,

Deze floodlight heeft geen geheugenfunctie.

Beantwoorden

17 september 2020 om 15:43
dexter007 Gebruiker

De pomp, daar staat op de foto 11 bar op demanometer. In detekst staat slechts 6 bar. Is dezepomp geschikt opdruk boven de 6 bar te pompen voor racefiets?

Beantwoorden

17 september 2020 om 15:55

Hoi dexter007,

Officieel is het 11 bar.

De leverancier geeft echter aan dat hij dat eigenlijk niet haalt. Omdat we graag de juiste verwachtingen scheppen communiceren wij, op het advies van de leverancier, 6 bar.

Beantwoorden

17 september 2020 om 22:14
1LucGelade Gebruiker

Bosch 18 V SDS Plus Boorhamerset

Is de bosch 18 V SDS Plus boorhamerset nu wel of niet met L-boxx?
Deze heb ik vorige keer gekocht omdat de moderator aangaf dat het wel degelijk met L-boxx was. Niet dus. ik heb net een verzoek tot retour ingediend.
Wie kan me bevestigen hoe het nu zit met de huidige aanbieding? Zodat ik deze niet opnieuw voor niets aan koop.

Beantwoorden

17 september 2020 om 23:40
Moderator Paul Moderator

In deze opruimingssale gaat het om dezelfde aanbiedingen als eerder, al kan de prijs bij zo’n uitverkoop soms nog net even scherper zijn.

Beantwoorden

18 september 2020 om 09:54

Hoi Luc,

Deze komt zonder L-Boxx. We hebben onze tekst zojuist aangepast. Sorry voor de verwarring!

Beantwoorden

18 september 2020 om 08:16
weskemel Gebruiker

Hoi,

Is de OSRAM RF1906 Vintage Ledlamp | E27 dimbaar?

Beantwoorden

18 september 2020 om 08:29
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen weskemel,

Ik heb het voor je nagevraagd, maar deze zijn niet dimbaar.

Beantwoorden

20 september 2020 om 10:09
joplaj Gebruiker

Ivm de insecten lamp, we hebben dit exemplaar thuis maar kunnen niet achterhalen welke vervanglampen hierin moeten

Beantwoorden

20 september 2020 om 17:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag joplaj,

Er zitten twee uv lampen in van 15 Watt. Ik vermoed dat in de handleiding wel wordt aangegeven welke lengte en type je nodig hebt.

Beantwoorden

20 september 2020 om 15:08
bac1862 Gebruiker

is de GU 10 lamp verwisselbaar bij de Aquavive LED Spot Malta | 3x GU10

Beantwoorden

20 september 2020 om 17:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag bac1862,

Volgens andere aanbieders zit er een geïntegreerde LED in, dus dan zijn de lampen niet verwisselbaar.

Beantwoorden

20 september 2020 om 15:36
wimsla Gebruiker

zit er ook een slijpschijf bij de Batavia Maxxseries Haakse Slijper?

Beantwoorden

20 september 2020 om 17:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag wimsla,

Er wordt helaas geen slijpschijf meegeleverd met de haakse slijper.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.