6 april 2020 om 00:00
iBOOD

Ferm Tools

Ferm Tools
Handen uit de mouwen.

We leven in het doe-het-zelf-tijdperk. En we hebben er nu nog tijd voor ook! Een steigerhouten tuinset maken, een kledingkast bouwen of een tussenwandje plaatsen doe je prima zelf, daar heb jij geen professional bij nodig. Nee, het enige wat jij nodig hebt is het juiste materiaal! Genoeg keuze in deze Flash Sale!

6 april 2020 om 07:21
peterhoflack Gebruiker

Ferm zaagblad 72 tanden; staat 40 tanden in de beschrijving. Foutje ?????

Beantwoorden

6 april 2020 om 07:43
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen peterhoflack,

Dat zal inderdaad een foutje zijn. Ik heb ze even voor je geteld en het zijn er 72 :)
Ik ga het doorgeven

Beantwoorden

6 april 2020 om 11:03
Official Product Expert FERM Expert Official Product Expert

Goedemorgen peterhoflack,

Het zaagblad bestaat inderdaad uit 72 tanden.

Met vriendelijke groet,

Robert

Beantwoorden

6 april 2020 om 08:33
stijn_88 Gebruiker

Over de FERM Compressor, hier bij iBood: €90.95 + €8.95(verzending) = €99.90 en 2 weken wachten

Bij FERM (ja de fabrikant zelf): €94.95 + gratis verzending = €94.95 en deze week al geleverd

Dus bij de schop van de fabrikant is het goedkoper en sneller geleverd :p

link: https://www.bol.com/nl/p/ferm-crm1045-compressor-24-liter-max-8-bar-1100w-incl-universele-snelkoppeling-2-manometers/9200000040055658/?bltgh=syzPaWzkfKtG-lC-neZMdw.1_26.33.ProductImage

iBood?

Beantwoorden

6 april 2020 om 10:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Stijn,

Ik zie dat de prijs (inmiddels?) bij Bol.com hoger ligt dan bij ons. We zullen onze prijs daarom dus niet aanpassen.

Beantwoorden

6 april 2020 om 15:40
Pascal27 Gebruiker

haha, als we hier nu een zelfde melding maken ivm de kolomboormachine, gaat FERM dan ook zijn prijs terug verhogen op BOL?

https://www.bol.com/nl/p/ferm-tafelboormachine-kolomboor-350w-max-boordiepte-52mm-5-snelheidsstanden-incl-instelbare-werktafel/9200000091402685/?promo=pdp_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_2_&bltgh=l7hN3hm2kRexh8iTjtBD1w.1_26_hO239AYjtkoO–7mFwJNqg.1.ProductImage

momenteel 87,85 (+ gratis verzending) , hier 85,95 + 8,95 verzending

Beantwoorden

7 april 2020 om 23:27
Moderator Paul Moderator

Voor Belgische klanten zou dat een alternatief kunnen zijn. Ze leveren echter niet naar Nederland (tenzij ik dat over het hoofd heb gezien).

Beantwoorden

6 april 2020 om 09:19
peterzw08 Gebruiker

Hoi iBood, de op het plaatje getoonde bovenfreestafel, komt die ook in de sale? Die leek me juist interessant ;-0

Beantwoorden

6 april 2020 om 09:24
Moderator Thom Moderator

Hi ,

Op dit moment bieden we dit product niet aan, maar je kan ons uiteraard altijd tippen via de link hieronder! Wie weet komt hij dan een volgende keer langs!

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2020-2/

Gr. Thom

Beantwoorden

6 april 2020 om 10:14
trossel Gebruiker

Ferm, verdeeld gewoon chinese rommel, zoals velen.

*snap*

Heb wel goede zaak gedaan met tv.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

7 april 2020 om 03:51
woetsie Gebruiker

Inderdaad Chinese (rommel) met een ander kleurtje en naam zie je wel vaker met machines uit de aftermarket sommige merken presteren zelf kwaliteit uit Duitsland. zelf uit de uk komt brakke machines en verkopen het als professional in de reclame.

Maar dat zie je wel meer met goed merk als naam in machines maar gemaakt in minder kwaliteit in china of taiwan etc, als je kijkt bij een lamellenfrees als voorbeeld te noemen tientallen merken worden er van verkocht een ander kleurtje en merknaam en als je ze vergelijkt zijn ze allemaal precies het zelfde en kwaliteit geen verschil hier is Ferm ook onderdeel aan.

Vroeger had je goede merken machines veel zijn verdwenen of overgenomen sommige bestaan nog als naam maar niet de kwaliteit van vroeger scheppach vroeger goede kwaliteit maar tegenwoordig ook van mindere kwaliteit nog een goed merk Elektra Beckum zie je niets meer van terug wegens overname Metabo aangezien het geen slecht merk is en zo kan ik wel door gaan..

Beantwoorden

6 april 2020 om 10:49
Xpress Gebruiker

Luchtgereedschapset bij Ferm zelf 26,95 incl verzenden en hier 28,90 incl verzenden. Zoals al eerder gezegd kan je deze spullen beter rechtstreeks bij Ferm bestellen want dan ben je goedkoper uit.

https://ferm24.nl/luchtgereedschapset-5-st.html

Edited by: Paul
bij Ferm komt er nog €4,50 bij voor verzending via DPD, waardoor de iBOOD deal toch gunstiger is

Beantwoorden

6 april 2020 om 12:13

Hoi Xpress,

Ben je er zeker van dat je geen verzendkosten betaalt? Bij mij worden die wel ‘gewoon’ aangerekend, waardoor ik enkele euro’s goedkoper uit ben bij ons :-)

Beantwoorden

6 april 2020 om 14:26
GROOTPA Gebruiker

Alleen dan moet je nog twee weken wachten?

Wat is dan die paar hele euro’s verschil dan nog waard?

Ibood, scrap die verzendkosten, die zijn niet meer van deze tijd…

Beantwoorden

6 april 2020 om 14:56

Hoi GROOTPA,

Zolang ons distributiecentrum en de pakketbezorgers hun werk niet vrijwillig verrichten, verwacht ik dat wij gewoon verzendkosten blijven rekenen.

Beantwoorden

6 april 2020 om 22:01
MarkvBr Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:29
patzik Gebruiker

De jbl koptelefoon is wel zonder verzendkosten, ligt deze in een ander magazjn? Eentje met vrijwilligers en een 0 euro huurcontract?

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:31
patzik Gebruiker

Oh, en ook ik kwam voor de freestafel, beetje misleidend die foto…

Beantwoorden

7 april 2020 om 00:14
joesoef Gebruiker

Ha, mooi dacht ik bij de foto van ferm artikelen. Dat freestafeltje wou ik net hebben. En dan klik je de foto aan en kom je er achter dat het bij een foto blijft. Jammer.

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:20
Waterbeestje Gebruiker

Volgens Ferm is de Combitool met flexibele as de CTM1010, jullie hebben de CTM1012 aangeboden welke de combitool zonder flexibele as is. Welke van de twee is het?

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:25
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag,

Dat gaat inderdaad om de CTM1012. Excuses voor de verwarring.
We gaan onze teksten aanpassen.

Gr. Thom

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:27
peekaa1 Gebruiker

Vraagje aan de FERM expert:    Ik zie in de beschrijving dat het zaagblad geschikt is voor de FERM MSM1038 maar ik heb de MSM1036. Is het daar ook geschikt voor? En indien ja, zijn dit dan meer tanden (72) dan het originele zaagblad? (ik heb de machine niet bij de hand om de tanden te tellen)

Beantwoorden

7 april 2020 om 13:02

Hi peeka1,

Dit zaagblad is ook geschikt voor de MSM1036.

De MSM1036 werd toen des tijds meegeleverd met een T60 zaagblad.

Dit zaagblad (MSA1029) heeft dus inderdaad meer tanden dan het standaard zaagblad

Groeten,

Robert

Beantwoorden

7 april 2020 om 13:04
peekaa1 Gebruiker

Oh sorry, had eerst moeten refreshen zo te zien  :)

Dank u wel voor de reactie.

Beantwoorden

7 april 2020 om 13:05
peekaa1 Gebruiker

Robert,

Houdt meer tanden in dat hij netter zaagt?  (minder grof)

Beantwoorden

7 april 2020 om 22:38

Hi peekaa1,

Dit zorgt ervoor dat de zaagsnede mooier is afgewerkt

Groeten,

Robert

Beantwoorden

7 april 2020 om 11:34
marcelpirlet Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

7 april 2020 om 12:29
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste marcelpirlet,

Op 2 april hebben we u per email alle informatie toegestuurd voor verdere afhandeling. Indien er nog vragen of opmerkingen over zijn, willen we u verzoeken dat als antwoord op het emailbericht aan ons kenbaar te maken. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

8 april 2020 om 09:31
marcelpirlet Gebruiker

Inderdaad,

Heb op dit bericht geantwoord en verder weer niets!

Beantwoorden

7 april 2020 om 12:18
younameit Gebruiker

Die zaagtafel bovenaan lijkt me interessant, alleen zie ik die niet in de lijst staan. Uitverkocht of gewoon een lokfoto?

Beantwoorden

7 april 2020 om 12:37
woetsie Gebruiker

En lok foto een tijdje terug precies het zelfde hier op ibood maar dan met een tv denk je eindelijk een oled na zoveel jaren komen ze weer met lcd tvs waarvan bijna dagelijks wel in in de aanbieding is en ook nog de zelfde toestellen die er wordt aangeboden.

Beantwoorden

7 april 2020 om 12:54
Moderator Thom Moderator

Hi ,

Op dit moment bieden we de zaagtafel niet aan, maar je kan ons uiteraard altijd tippen via de link hieronder! Wie weet komt hij dan een volgende keer langs!

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2020-2/

Gr. Thom

Beantwoorden

8 april 2020 om 12:50
bart380 Gebruiker

Velen willen de freestafel, ik kan uit eigen ervaring melden dat het een prima freeshulp is voor klein materiaal.

Bij Ferm zelf gewoon te koop voor 81€. (Wie wil wachten tot deze voor 75€ wordt aangeboden, kan in de tussentijd niks frezen :) )

Extra tip, monteer de alu freesplaat in een degelijk omkasting van MDF en zet alles stabiel vast. De 4 “poten” zijn speelgoed.

Beantwoorden

21 april 2020 om 15:52
iefmoons Gebruiker

Wanneer mag ik de bestelde goederen verwachten?

Beantwoorden

28 april 2020 om 08:58
nielstaildeman Gebruiker

Wow, de levertermijn voor deze producten loopt de spuigaten uit.

Besteld begin april voor verzending 20 april. Lang maar dat wist ik op voorhand.

Ondertussen zijn we 28 april. Nog steeds niks verzonden, enkel een geautomatiseerd bericht gekregen dat ze er mee bezig zijn.

Zelf al klantendienst gecontacteerd, 0 feedback gekregen.

Ook al 3 keer gevraagd afleveradres te wijzigen, 0 feedback gekregen.

Een ware schande.

Beantwoorden

29 april 2020 om 17:20
nielstaildeman Gebruiker

Net bericht gekregen ivm mijn levering van de Ferm Compressor.

De toolset die ik er bij bestelde, kunnen ze plots niet meer leveren. Wat een stelletje amateurs

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.